آموزشگاه رانندگی آریزونا برای نوجوانان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم، ADHD و اضطراب آموزش ویژه ارائه می دهد.


رانندگی ایمن یک مهارت مهم زندگی برای یادگیری است و اگر به درستی انجام نشود، می تواند عواقب مخربی داشته باشد.

– ماریا ووتچاک، مدیر اجرایی DrivingMBA

SCOTTSDALE، آریزونا، ایالات متحده، 23 آوریل 2024 /EINPresswire.com/ — مطالعات نشان می دهد که رانندگان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی (ADHD) 62 درصد بیشتر در ماه اول پس از گرفتن گواهینامه تصادف می کنند و 37 درصد بیشتر احتمال دارد که تصادف کنند. بدون توجه به سن، در چهار سال اول پس از دریافت گواهینامه، تصادف کنند.

به همین دلیل است که DrivingMBA، با مکان‌هایی در اسکاتسدیل و گلندیل، برنامه‌ای تخصصی ایجاد کرده است که به رانندگان جدیدی که با چالش‌های یادگیری در انواع مختلف مواجه هستند، از جمله اختلال کمبود توجه (ADD)، اضطراب، اختلال طیف اوتیسم، اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD)، دوقطبی خدمت می‌کند. اختلال و مشکلات دیگر.

ماریا ووجیک، مدیر ارشد اجرایی DrivingMBA می‌گوید: «پیدا کردن برنامه آموزش رانندگی مناسب برای دانش‌آموزان عصبی به دلیل پیچیدگی سبک یادگیری آنها می‌تواند دشوار باشد. “در اینجا، ما درک می کنیم که افراد به شیوه های متفاوتی یاد می گیرند، و تا زمانی که یک مدرسه به درستی کارکنان را برای هماهنگ کردن دانش آموز با یک مربی آموزش دیده خاص که می داند چگونه رویکرد خود را با نیازهای فردی هر دانش آموز هماهنگ کند، تشکیل نشده باشد، روند آموزشی موفقیت آمیز نخواهد بود.”

برای بیش از 20 سال، DrivingMBA تیمی از مربیان با تجربه دارد که درک می کنند دانش آموزان استثنایی چگونه اطلاعات را یاد می گیرند و پردازش می کنند. این شرکت مکانی امن و حمایتی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا قبل از رفتن به جاده رانندگی را در یک محیط مجازی تجربه کنند. متخصصان در مورد پیشرفت هر دانش آموز و آنچه برای آماده سازی آنها برای راه پیش رو نیاز است، بازخورد ارائه می کنند.

Wojcik گفت: “رانندگی ایمن یک مهارت مهم زندگی برای یادگیری است و اگر به درستی انجام نشود، می تواند عواقب مخربی داشته باشد.” “طبق تجربه ما، افراد در طیف یا با سایر ناتوانی های یادگیری دارای مشکلاتی در عملکرد اجرایی، هماهنگی حرکتی هستند، به راحتی حواسشان پرت می شود، مشکلات ارتباطی دارند و زمان واکنش آهسته تری دارند، بنابراین ما فرآیند را با ارزیابی در شبیه ساز رانندگی خود برای ارزیابی شروع می کنیم. دانش آموز آمادگی قبل از اینکه خطر آسیب در جاده وجود داشته باشد.

DrivingMBA مدل های آموزشی مبتنی بر علم را برای طراحی برنامه ها برای زبان آموزان استثنایی ایجاد کرده است. برنامه آموزش راننده تطبیقی ​​به طور ویژه اصلاح شده است و با جلسات یک به یک با یک متخصص شرکت شروع می شود. کارشناس یک ارزیابی کامل و صادقانه از توانایی دانش‌آموز در رانندگی ارائه می‌کند، تعیین می‌کند که آیا زمان مناسبی برای یادگیری رانندگی است یا خیر، و بازخورد ارائه می‌دهد تا مطمئن شود که سیستم پشتیبانی مورد نیاز برای رفع نیازهای یادگیرنده وجود دارد.

“اغلب، والدین نوجوانان مبتلا به ADHD و سایر شرایط همزمان، مانند اضطراب، OCD یا اختلال هراس، کار با دانش آموزان خود را برای توسعه مهارت ها و رفتارهای لازم برای تبدیل شدن به رانندگان ایمن و مسئولیت پذیر بسیار دشوار می دانند.” ووجیک نتیجه گرفت. . این یک دلیل مهم برای وجود شرکت ما است. با بیش از دو دهه تجربه، ما با انواع دانش‌آموزان کار کرده‌ایم و درک کرده‌ایم که برای آموزش رانندگان ایمن و موفق چه چیزی لازم است.»

DrivingMBA در سال 2003 برای رسیدگی به افزایش هشدار دهنده در تعداد جراحات و مرگ و میر نوجوانان در تصادفات رانندگی در ایالت آریزونا تاسیس شد. برنامه DrivingMBA که در ابتدا به عنوان مکمل دوره های آموزش عمومی راننده در نظر گرفته شده بود، به برنامه آموزش رانندگی پیشرو در ایالت تبدیل شده است. DrivingMBA آموزش کلاس درس و در جاده را با آزمایشگاه های آموزشی شبیه سازی تکنولوژیکی پیشرفته یکپارچه ارائه می دهد – ویژگی ای که متمایز می کند

DrivingMBA از مدارس رانندگی سنتی. برنامه‌های DrivingMBA شامل دوره‌های آمادگی ترافیک جاده‌ای، دوره‌های والدین آنلاین، رانندگی دفاعی، آموزش رانندگان بزرگسال و ارزیابی راننده ارشد و همچنین برنامه‌های مدیریت ناوگان شرکت‌ها است. DrivingMBA همچنین در برنامه های آموزشی استثنایی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم، ADHD، ADD، اضطراب، اختلال دوقطبی و سایر چالش ها تخصص دارد. DrivingMBA یک شرکت محلی مستقر در اسکاتسدیل و گلندیل، آریزونا است. www.drivingmba.com

شارلوت شاف
قطعه رسانه ای
+1 602-418-8534
اینجا به ما ایمیل بزنید
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
فیس بوک
توییتر
اینستاگرام
یوتیوب

مدرسه رانندگی DrivingMBA در اسکاتسدیل و گلندیل با 3TV KTVK در فینیکس مصاحبه می کند.

محتوای متعلق به EIN Presswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید