پالیزر کاپیتال برای اعطای حق رای به سهامداران در مجمع عمومی آتی کیسی تصمیم مشورتی پیشنهاد می کند.


لندن – (BUSINESS WIRE) – Palliser Capital (“Palliser”)، هشتمین سهامدار بزرگ Keisei Electric Railway Co., Ltd. (9009 JT) (“Keisei” یا “شرکت”) با سهام 1.6٪، امروز یک پیشنهاد رسمی برای یک تصمیم مشورتی در مورد توزیع سرمایه در مجمع عمومی آتی کیسی ارائه کرده است.




Palliser نزدیک به سه سال است که به طور فعال با Keisei در گام های مورد نیاز برای کاهش شکاف قابل توجه بین قیمت بازار Keisei و ارزش ذاتی آن درگیر بوده است. جزئیات کامل ارائه Palliser در مورد باز کردن قفل و کاتالیزور رشد در Keisei به نفع همه ذینفعان در لینک موجود است.

ابتکارات اخیر این شرکت برای بازخرید و فروش سهام OLC، در حالی که گامی کلیدی در جهت استراتژیک درست است، کمتر از انتظارات ذینفعان بوده و قادر به ارائه تغییرات اساسی و پایدار مورد نیاز کیسی نیست. پس از بررسی گزینه‌های مختلف با شرکت در هفته‌های اخیر، پیشنهاد رسمی Palliser امروز شامل رأی مشورتی غیرالزام‌آور سهامداران در مجمع عمومی عادی سال جاری در ژوئن است که از هیئت مدیره می‌خواهد تا یک برنامه تخصیص سرمایه بهینه‌شده برای تسهیل موارد زیر را ایجاد و منتشر کند:

  • یک استراتژی سرمایه گذاری با تمرکز بر رشد و بازده متوازن به سهامداران، و

  • کاهش بیشتر سهام این شرکت در The Oriental Land Co., Ltd. (“OLC”) به روشی که هیئت مدیره مناسب بداند، اما با کمتر از 15٪ سهام تا 31 مارس 2026.

Palliser معتقد است که این بهترین راه برای شروع تغییرات مثبت ضروری در Keisei است و به شرکت اجازه می‌دهد تا بازخوردی از پایگاه سهامداران متنوع و خرده‌فروشی خود در یک همه‌پرسی کامل و منصفانه در مجمع عمومی در مورد تمایل آنها برای دیدن اقدامات مدیریت برای باز کردن قفل دریافت کند. کیسی را در مسیر رشد و شکوفایی پایدار درازمدت ارزش گذاری کرده و هدایت می کند.

قطعنامه پیشنهادی به گونه‌ای طراحی شده است که بلندمدت باشد و دیگر فعالیت‌های مهم شرکت را متوقف یا مختل نمی‌کند. علاوه بر فراهم کردن بستری برای مشارکت سهامداران، این رأی همچنین Keisei را به عنوان چراغی برای حکمرانی بازتر و شفاف تر، با تمرین مشارکت سهامداران که با موضوعات مهم بورس اوراق بهادار توکیو و سیاست های عمومی هماهنگ است، نشان می دهد.

نامه همراه Palliser به هیئت مدیره Keisei جزئیات بیشتری در مورد پیشینه، اهداف و مزایای ارائه امروز ارائه می دهد. تا ساعت 18:00 JST در 26 آوریل 2024، پالیزر تأییدیه هیئت مدیره را درخواست کرد که قطعنامه مشورتی پیشنهادی در مجمع عمومی عادی ارائه شود.

درباره پالیزر کپیتال

Palliser Capital یک صندوق چند استراتژی جهانی است. فلسفه سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزش ما برای طیف گسترده‌ای از فرصت‌های ساختار سرمایه با تأکید بر موقعیت‌هایی اعمال می‌شود که در آن تغییرات مثبت و افزایش ارزش از طریق تعامل متفکرانه، سازنده و بلندمدت با شرکت‌های گروه و سهامداران مختلف قابل دستیابی است. پالیزر کپیتال هشتمین سهامدار بزرگ کیسی با 1.6 درصد سهام است.

مخاطب

تماس رسانه ای
شرکای Prosek

برایان شفر / کیکی اوکیف

Pro-PalliserKER@Prosek.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید