پیش‌بینی می‌شود بازار کامیون کمپرسی معدنی الکتریکی تا سال 2031 به 815.4 میلیون دلار برسد که با CAGR قوی 5.5 درصد رشد می‌کند.


کامیون کمپرسی معدن با پیشرانه الکتریکی کامیون کمپرسی معدن با پیشرانه الکتریکی

بازار کمپرسی های معدنی با پیشرانه برقی

از نظر نوع، بخش‌های دیگر بر بازار جهانی کامیون کمپرسی معدن برق از نظر نرخ رشد تسلط داشتند.

انتقال صنعت تولید به سمت وسایل نقلیه الکتریکی تمیز و کارآمد و توسعه کامیون‌های خودران، بازار جهانی کامیون کمپرسی الکتریکی را هدایت می‌کند.

– تحقیقات بازار اتحادیه

ویلمینگتون ، دلاور ، ایالات متحده ، 23 آوریل 2024 / inpresswire.com/ – جهانی 𝐃𝐽𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐃𝐫𝐢𝐭𝐌𝐢𝐧𝐧 𝐓𝐫𝐜𝐬 𝐓𝐫𝐜𝐬 𝐌𝐨𝐭𝐭𝐭𝐢𝐭𝐭𝐭𝐢𝐭𝐭𝐢𝐭𝐭𝐢𝐭𝐢𝐭𝐢𝐭𝐢𝐭𝐭 15.4 میلیون دلار ، با نمایش CAGR از 5.5 ٪ از 2022 تا 2031. این گزارش تجزیه و تحلیل گسترده ای از تغییر دینامیک بازار ، بخش های کلیدی ، زنجیره های ارزش، سناریوهای رقابتی، و مناظر منطقه ای. این مطالعه به بازیگران پیشرو، سرمایه‌گذاران، سهامداران و استارت‌آپ‌ها راهنمایی‌های ارزشمندی در زمینه توسعه استراتژی‌هایی برای رشد پایدار و مزیت رقابتی در بازار ارائه می‌دهد.

𝐑𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭 𝐒__𝐦𝐩𝐥𝐥𝐞 𝐏

کامیون‌های کمپرسی معدنی با محرک الکتریکی، کامیون‌های هیبریدی با طراحی ویژه هستند که برای استخراج از معادن استفاده می‌شوند و در عین حال بازده بالاتری از حرکت خودرو را ارائه می‌دهند. این کامیون ها از یک موتور احتراق داخلی (ICE) برای به حرکت درآوردن وسیله نقلیه استفاده می کنند و در عین حال مجهز به یک سیستم محرک الکتریکی هستند که برای حرکت خودرو در شیب های تند با بارهای سنگین در عقب استفاده می شود. وسیله نقلیه. علاوه بر این، با پیشرفت فناوری، تولیدکنندگان کامیون در حال توسعه فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم محرک الکتریکی کارآمدتر برای استفاده در کامیون‌های کمپرسی معدن هستند و فرصت‌های فراوانی برای رشد بازار در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

𝐏𝐫𝐨𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧𝐭 𝐌𝐫𝐫𝐤𝐞𝐭 𝐏𝐥

𝐊𝐧𝐧 𝐒𝐜𝐰𝐡𝐚𝐭𝐢 𝐆، 𝐄𝐩𝐢𝐫 𝐢𝐢𝐢𝐭𝐬

به گفته مک کینزی، رشد تعداد باتری های لیتیوم یونی در دهه آینده با نرخ سالانه حدود 30 درصد ادامه خواهد داشت. تا سال 2030، وسایل نقلیه الکتریکی (EVs)، و همچنین سیستم‌های ذخیره انرژی، دوچرخه‌های الکترونیکی، برقی‌سازی ابزارها و سایر کاربردهای باتری‌بردار می‌توانند نیاز به 4000 تا 4500 گیگاوات ساعت باتری‌های لیتیوم یونی را برآورده کنند. انتظار می رود بین سال های 2020 تا 2030، زنجیره ارزش باتری ده برابر رشد کند و به درآمد سالانه 410 میلیارد دلار برسد. جهان به مواد معدنی و مواد خام مهم تری برای تقویت اقتصاد جهانی آینده نیاز خواهد داشت و این منابع باید به طور پایدار استخراج شوند. افزایش تقاضا برای مواد خام در سراسر جهان باعث افزایش بیشتر تقاضا در بازار کامیون کمپرسی معدن برق می شود.

علاوه بر این، تقاضا برای کامیون‌های معدنی با موتور الکتریکی کارآمدتر در سراسر جهان به دلیل افزایش در دسترس بودن مواد خام در مکان‌های مختلف افزایش یافته است. با افزایش دسترسی، تولیدکنندگان کامیون کمپرسی معدنی که در سرتاسر جهان فعالیت می‌کنند، شروع به تولید کامیون‌های کمپرسی معدنی بادوام و کارآمد برای استفاده در مکان‌های معدنکاری سطحی و زیرزمینی کرده‌اند که عاملی کمک کننده به رشد بازار در سراسر جهان است.

𝐏𝐫𝐨𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐚𝐭𝐭𝐑 .alliedmarketresearch.com/electric-drive-mining-truck-market/purchase-options

این گزارش تجزیه و تحلیل دقیقی از این بازیگران کلیدی در بازار جهانی کامیون کمپرسی معدن برق ارائه می دهد. این بازیگران استراتژی های مختلفی مانند عرضه محصول جدید، همکاری، توسعه، سرمایه گذاری مشترک، قراردادها و موارد دیگر را برای افزایش سهم بازار و حفظ سهام غالب در مناطق مختلف اتخاذ کرده اند. این گزارش معیارهای تجاری، بخش‌های عملیاتی، سبد محصولات و حرکت‌های استراتژیک بازیگران بازار را برای نشان دادن سناریوی رقابتی برجسته می‌کند.

علاوه بر این، بازار استخراج درایو الکتریکی در سال‌های اخیر به دلیل رشد استخراج، رشد قابل توجهی داشته است که مکمل رشد بازار در سراسر جهان است. علاوه بر این، با افزایش استخراج معادن، تقاضا برای دامپرهای کارآمد معدن افزایش یافته است و فرصت های بیشتری برای رشد بازار در سراسر جهان ایجاد می کند. همچنین پیش بینی می شود این بخش در دهه های آینده دستخوش تغییرات قابل توجهی شود. اهمیت معدن در کشورهای در حال توسعه نشان دهنده سهم قابل توجهی در توسعه اقتصادی کشور و درآمدزایی دولت ها در سراسر جهان است. شرکت های معدنی می توانند شغل، رشد اقتصادی و سود ایجاد کنند، در کشورهای کم درآمد، همراه با مشارکت با دولت و جامعه مدنی، می توانند سود معدن را حفظ کنند. بنابراین تأثیر مثبتی بر محیط طبیعی، تغییرات اقلیمی و سرمایه اجتماعی کشور ایجاد می کند.

𝐑𝐞𝐠𝐢𝐨𝐧𝐥𝐥𝐀

بر اساس منطقه، آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم را در سال 2021 به خود اختصاص داد و تقریباً دو پنجم از سهم بازار جهانی کامیون‌های کمپرسی معدنی برقی را به خود اختصاص داد و پیش‌بینی می‌شود که سهم غالب خود را از نظر درآمد در سال 2031 حفظ کند. علاوه بر این، انتظار می رود LAMEA در طول دوره پیش بینی شاهد سریع ترین CAGR با 9.0٪ باشد.

💐 💐

بر اساس اندازه، بخش بزرگ (251-350 تن متریک) بیشترین سهم را در سال 2021 به خود اختصاص داد و حدود 30 درصد از بازار جهانی کامیون کمپرسی معدن معدن را به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود که رهبری درآمد را در دوره پیش‌بینی با بالاترین میزان زیر حفظ کند. CAGR 6.2٪ از 2022 تا 2031.

𝐊𝐄𝐘 𝐅𝐈𝐍𝐃𝐈𝐍𝐆𝐒 𝐎𝐅 𝐓𝐇

از نظر نوع، بخش‌های دیگر بر بازار جهانی کامیون کمپرسی معدن برق از نظر نرخ رشد تسلط داشتند.

از نظر اندازه، بخش بزرگ (251-350 تن متریک) از نظر نرخ رشد بر بازار جهانی کامیون کمپرسی برقی تسلط داشت.

𝐂𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐫𝐫𝐭𝐭𝐭

بازار خودروهای برقی – https://www.alliedmarketresearch.com/electric-vehicle-market

بازار اتصالات شارژ خودروی الکتریکی – https://www.alliedmarketresearch.com/electric-vehicle-charging-connector-market-A106800

بازار خودروهای برقی – https://www.alliedmarketresearch.com/electric-vehicle-motor-market

بازار کشتی های الکتریکی – https://www.alliedmarketresearch.com/electric-ships-market-A09173

بازار دوچرخه دنده – https://www.alliedmarketresearch.com/gear-bicycle-market-A12256

دیوید کوریا
تحقیقات بازار اتحادیه
5038946022 1+
اینجا به ما ایمیل بزنید
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
فیس بوک
توییتر
لینکدین

محتوای متعلق به EIN Presswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید