FPT با USAID برای پیشبرد استقرار انرژی پاک، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و تسریع انتقال به انرژی خالص صفر همکاری می کند.


هانوی، ویتنام – (BUSINESS WIRE)–#ESG– شرکت FPT نامه همکاری با آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID) در برنامه انرژی کم انتشار ویتنام (V-LEEP II) امضا کرده است تا از این شرکت در دستیابی به هدف خالص صفر تا سال 2040، یک دهه زودتر، حمایت کند. از تعهد ویتنام FPT اولین شرکت فناوری در ویتنام است که با V-LEEP II همکاری می کند.




بر اساس مفاد قرارداد، V-LEEP II از آوریل 2024 تا آوریل 2025 به FPT کمک فنی می کند زیرا این شرکت برنامه ای را برای انجام تعهدات خالص صفر خود تدوین می کند. این مستلزم درک کامل استراتژی خالص صفر و همچنین درک کلی از پیشرفت‌های پیشرفته انرژی پاک مانند مکانیسم قرارداد خرید برق مستقیم، گواهی‌های انرژی تجدیدپذیر، سیستم‌های ذخیره انرژی باتری، توسعه خورشیدی روی پشت بام برای مصرف شخصی و غیره است. . موضوعات مرتبط علاوه بر این، V-LEEP II همچنین از FPT با برنامه‌های ظرفیت‌سازی در زمینه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و FPT را با توسعه‌دهندگان با تجربه انرژی‌های تجدیدپذیر مرتبط می‌کند تا تخصص بیشتری در استقرار و استفاده از انرژی‌های پاک مدرن کسب کند، در نتیجه انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد و کربن خنثی شود. .

“همکاری ما با USAID با تعهد ما به ابتکارات برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در ویتنام سازگار است. تا سال 2035، هدف ما ایجاد تأثیر مثبت بر شرایط زندگی، کار و یادگیری برای 1 میلیون کارمند FPT در سراسر جهان و جامعه به طور کلی است. Nguyen Thé Phuong، معاون ارشد اجرایی FPT، گفت: FPT با استواری مأموریت ایجاد یک شرکت جهانی پایدار و شاد را دنبال خواهد کرد.

شرکت تابعه FPT، FPT Software، همچنین نامه همکاری با V-LEEP II USAID را امضا کرده است. “مأموریت نرم افزار FPT حمایت از رشد کشور است و ما همچنین متعهد هستیم که تلاش های پایداری را با مشتریان جهانی خود هماهنگ کنیم. نرم افزار FPT به آینده مردم و سیاره ما اهمیت می دهد و ما تلاش می کنیم در یک اکوسیستم سبز مشارکت فعال داشته باشیم. نگوین خای هوان، معاون اجرایی ارشد نرم افزار FPT، گفت: حمایت USAID برای ما برای دستیابی به این هدف مهم است.

“FPT آینده تجارت ویتنامی است. این بسیار مهم است که FPT به آینده فکر می کند، و من امیدوارم که تأثیر مثبتی بر نسل های جوان و جامعه تجاری در ویتنام داشته باشد. بردلی بسیر، معاون مدیر ماموریت USAID/ویتنام، امروز در این رویداد به اشتراک گذاشت.

FPT فعالانه فعالیت هایی را برای کاهش مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای دنبال می کند، از جمله ایجاد مکان های کاری سازگار با محیط زیست، کاشت درخت برای جبران انتشار کربن، ارائه تخفیف به کارکنانی که خودروهای برقی خریداری می کنند و ارائه آموزش های زیست محیطی سالانه به همه کارکنان. . FPT با استفاده از تخصص فناوری خود، به طور مداوم تحول دیجیتال داخلی خود را به سمت یک مدل کسب و کار بدون کاغذ اجرا می کند: بیش از 100000 قرارداد الکترونیکی در سال 2023 امضا شد که 6.6 درصد بیشتر از سال 2022 است. FPT یک شریک قابل اعتماد در تحول محیطی است که خدمات مشاوره ای و راه حل های نهایی مرتبط با ESG را ارائه می دهد، مانند راه حل ممیزی کربن VertZéro

. FPT اخیراً گزارش ESG خود را منتشر کرده است که بر تعهد مستمر خود به بالاترین استانداردهای پایداری در چهار زمینه کلیدی، از جمله پایداری زیست‌محیطی، محیط کار، مسئولیت اجتماعی و حکمرانی عالی تاکید می‌کند.

درباره FPT Corporation و FPT Software

FPT Corporation یک شرکت فناوری جهانی و رهبر در مشاوره، تحویل و استقرار خدمات و راه حل های فناوری و مخابرات است. نیروی کار جهانی بیش از 48000 نفر و درآمد کل آن 2.17 میلیارد دلار (2023) است.

FPT Software، یکی از شرکت‌های تابعه FPT Corporation، یک ارائه‌دهنده خدمات فناوری و فناوری اطلاعات جهانی است که دفتر مرکزی آن در ویتنام است، با درآمدی بالغ بر 1 میلیارد دلار (2023) و بیش از 30000 کارمند در 30 کشور.

این شرکت با خدمات در سطح جهانی در تجزیه و تحلیل پیشرفته، هوش مصنوعی، پلتفرم‌های دیجیتال، ابر، هایپراتوماسیون، اینترنت اشیا، کد پایین و غیره، از فرصت‌ها و چالش‌های تجاری پیچیده برخوردار است. این شرکت با بیش از 1000 مشتری در سراسر جهان کار می کند که 91 مورد از آن ها شرکت های Fortune Global 500 در زمینه هوافضا، خودروسازی، بانکداری، خدمات مالی و بیمه، مراقبت های بهداشتی، تدارکات، تولید، آب و برق و غیره هستند. برای اطلاعات بیشتر لطفا به https://fptsoftware.com/ مراجعه کنید

درباره برنامه USAID V-LEEP II

USAID/ویتنام از “ویتنام باز، مرفه و امنی که در رسیدگی به چالش های توسعه خود موثر و فراگیر باشد” حمایت می کند. برنامه انرژی پاک USAID/ویتنام، برنامه انرژی کم انتشار ویتنام (V-LEEP II)، با هدف پیشبرد انتقال ویتنام به بخش انرژی پاک، امن و قابل فروش از طریق سه هدف اصلی است: (1) استقرار بیشتر سیستم های انرژی پیشرفته. ، (2) بهبود بهره وری بخش انرژی و (3) افزایش رقابت در بخش انرژی.

مخاطب

رسانه های جمعی
مای دوونگ (خانم)

نرم افزار FPT

مدیر روابط عمومی

MCP.PR@fpt.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید