Guidewire DEVSummit را راه اندازی کرد – اخبار امروز


بنگالورو، هند – (BUSINESS WIRE)–دلار GWRE #GuidewireAPD—Guidewire (NYSE: GWRE) اولین DEVSummit خود را راه اندازی کرد، یک رویداد دو روزه که برای متحد کردن، آموزش و انرژی بخشیدن به جامعه جهانی توسعه دهندگان Guidewire طراحی شده است. در DEVSummit 2024، شرکت‌کنندگان نکات کلیدی را از کارشناسان صنعت و محصول Guidewire می‌شنوند، موضوعات مرتبط را در سمینارهای عمیق بررسی می‌کنند و در دوره‌های توسعه‌دهنده اعتبار گواهینامه کسب می‌کنند.




  • نکات کلیدی و جلسات مروری: مدیر ارشد توسعه محصول دیگو دیوال و سایر مدیران و کارشناسان محصول Guidewire در مورد روندهای نوظهور در صنعت بیمه اموال و تلفات صحبت خواهند کرد، طرح Guidewire برای رشد و موفقیت توسعه دهندگان را به اشتراک می گذارند و ایده هایی برای افزایش تجربه توسعه به شرکت کنندگان ارائه می دهند.
  • کارگاه آموزشی غواصی عمیق: در این جلسات تعاملی با کارشناسان محصول از Guidewire و اکوسیستم Guidewire PartnerConnect، شرکت‌کنندگان با جدیدترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های Guidewire در پلتفرم Guidewire Cloud آشنا می‌شوند تا به آنها کمک کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند. با استفاده از موارد استفاده در دنیای واقعی، نمونه کد و پرسش و پاسخ زنده، شرکت کنندگان آمادگی بیشتری برای به کارگیری دانش جدید خود برای نوآوری و رشد خواهند داشت. موضوعات شامل پلتفرم Guidewire Cloud، Guidewire Data Platform، Jutro Digital Platform، Guidewire Integration Framework، Guidewire Testing Framework، Autopilot Workflow Service و Advanced Product Designer خواهد بود.
  • دوره های Cloud Credential: در طول DEVSummit، حداکثر 50 شرکت‌کننده می‌توانند یک یا دو دوره جدید Cloud Credentials را بگذرانند: REST API Client و App Events. هر دوره Cloud Credential تکمیل شده شامل یک کوپن برای یک امتحان گواهینامه تحت نظارت است.
  • راهنمای DEVHack 2024: DEVSummit همچنین میزبان یک هکاتون مجازی خواهد بود که بزرگترین شبکه توسعه دهندگان در صنعت P&C را گرد هم می آورد تا مهارت ها، اشتیاق و تخصص خود را در حل چالش های صنعت در دنیای واقعی با استفاده از فناوری های Guidewire به نمایش بگذارند.

معاون توسعه و مدیر عامل Guidewire هند، محمد آنزی، که اخیراً به این شرکت پیوسته است، گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که اولین کنفرانس Guidewire DEVSummit را میزبانی کنیم. این رویداد فرصتی منحصر به فرد برای جامعه توسعه ما در هند فراهم می کند تا با آخرین فن آوری ها و بهترین شیوه ها ارتباط برقرار کنند، یاد بگیرند و به اشتراک بگذارند تا به نوآوری ادامه دهند و ارزش استثنایی را به مشتریان خود در صنعت P&C ارائه دهند.”

Guidewire در حال حاضر بیش از 300 کارمند در دفاتر هندی خود در بنگالورو و چنای دارد. هند همچنین خانه یک جامعه فعال از بیش از 3100 توسعه دهنده Guidewire است که بر روی پلت فرم Guidewire در موسسات شریک این شرکت کار می کنند.

درباره Guidewire

Guidewire پلتفرمی است که بیمه‌گران P&C برای همکاری، نوآوری و رشد کارآمد به آن اعتماد دارند. ما دیجیتال، هسته، تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشینی را برای ارائه پلت فرم خود به عنوان یک سرویس ابری ترکیب می کنیم. بیش از 540 بیمه‌گر در 40 کشور، از شرکت‌های نوپا گرفته تا بزرگترین و پیچیده‌ترین شرکت‌های جهان، روی Guidewire کار می‌کنند.

ما به عنوان شریک مشتریان خود، به طور مداوم در حال تکامل هستیم تا موفقیت آنها را تضمین کنیم. ما به تجربه پیاده سازی بی نظیر خود با بیش از 1600 پروژه موفق که توسط بزرگترین تیم تحقیق و توسعه و اکوسیستم شریک در صنعت پشتیبانی می شوند، افتخار می کنیم. بازار ما صدها برنامه کاربردی را ارائه می دهد که ادغام، بومی سازی و نوآوری را سرعت می بخشد.

برای اطلاعات بیشتر به http://www.guidewire.com/ مراجعه کنید و ما را دنبال کنید ایکس (که قبلا توییتر نامیده می شد) و لینکدین.

توجه: برای اطلاعات مربوط به علامت تجاری Guidewire، از https://www.guidewire.com/legal-notices دیدن کنید.

مخاطب

دیانا استات

مدیر ارتباطات

رهبر

+1.650.781.9955

dstott@guidewire.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید