Vennre فرصت های PE مطابق با شریعت را برای سرمایه گذاران فراهم می کند


Vennre، یک پلت فرم سرمایه گذاری در بازار خصوصی دیجیتال، دفتر بررسی شریعت (SRB) را به عنوان مشاور شرعی خود منصوب می کند.  این مشارکت استراتژیک بر تعهد Vennre برای همسو کردن استراتژی های سرمایه گذاری با اصول مالی اسلامی تاکید می کند.Vennre، یک پلت فرم سرمایه گذاری در بازار خصوصی دیجیتال، دفتر بررسی شریعت (SRB) را به عنوان مشاور شرعی خود منصوب می کند.  این مشارکت استراتژیک بر تعهد Vennre برای همسو کردن استراتژی های سرمایه گذاری با اصول مالی اسلامی تاکید می کند.

Vennre دفتر بررسی شریعت (SRB) را به عنوان مشاور شرعی خود منصوب می کند

Vennre با SRB شریک شده است تا گزینه های PE مطابق با شریعت را مطابق با اصول مالی اسلامی سرمایه گذاری اخلاقی ارائه دهد.

خاورمیانه، 24 آوریل 2024 /EINPresswire.com/ — Vennre، یک پلتفرم دیجیتال برای سرمایه گذاری های منتخب در بازار خصوصی، دفتر بررسی شریعت (SRB) را به عنوان مشاور شرعی خود منصوب کرده است. این همکاری استراتژیک بر تعهد Vennre برای هماهنگ کردن استراتژی های سرمایه گذاری خود با اصول مالی اسلامی تأکید می کند.

Vennre که بر اساس دیدگاه مشترک ساده‌سازی مدیریت ثروت و سرمایه‌گذاری از طریق فناوری پایه‌گذاری شد، در ابتدا بر روی سهام خصوصی در املاک و مستغلات تمرکز کرد. این شرکت اکنون در حال تغییر سرمایه گذاری های سنتی غیرقابل دسترس در بازار خصوصی مانند املاک و مستغلات، سهام خصوصی، اعتبار خصوصی و سرمایه گذاری خطرپذیر است و آنها را برای متخصصان مربوطه در خاورمیانه و فراتر از آن در دسترس قرار می دهد. Vennre متعهد به تسلط بر راه حلی است که متخصصان را برای دستیابی به آزادی مالی از طریق ایجاد ثروت توانمند می کند.

انس حلبی، یکی از بنیانگذاران و رئیس سرمایه گذاری در Vennre، بر اهمیت استراتژی سرمایه گذاری آنها تاکید کرد و اظهار داشت: ما در Vennre به سرمایه گذاری در بازار خصوصی متعهد هستیم که نه تنها بازده مالی را ارائه می دهد، بلکه به اصول شریعت نیز پایبند است. تمرکز ما بر ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اخلاقی است که با ارزش‌های سهامداران ما همسو باشد.»

تصمیم Vennre برای تعیین SRB منحصراً برای سرمایه گذاری در بازار خصوصی نشان دهنده تعهد آنها به ارائه فرصت های مطابق با شریعت در عین حفظ استانداردهای اخلاقی بالا است. این مشارکت گام مهمی به جلو در ادغام اصول دینی در راه حل های مالی است که تقاضای فزاینده برای گزینه های سرمایه گذاری اخلاقی در بازار جهانی را برآورده می کند.

دفتر بررسی شریعت (SRB) یک شرکت مشاوره شرعی مشهور با حضور منطقه ای قوی است. با مجوز بانک مرکزی بحرین، به صدها مشتری در سراسر جهان از صنایع مختلف خدمات ارائه می دهد. تقاضا برای خدمات آن افزایش یافته است زیرا موسسات مالی به دنبال ساده‌سازی مدیریت مطابقت با شریعت و کاهش هزینه‌های هیئت‌های شرعی هستند. SRB با تیمی از مشاوران و حسابرسان اختصاصی شریعت مستقر در بحرین، شهرت زیادی در این صنعت ایجاد کرده است.

یاسر اس. دهلاوی، مدیر عامل SRB، در مورد این مشارکت گفت: «همکاری ما با Vennre نشان دهنده تعهد ما به گسترش فرصت های سرمایه گذاری در بازار مطابق با شریعت است. ما خوشحالیم که از Vennre در همسویی سرمایه‌گذاری‌های بازار خصوصی خود با اصول مالی اسلامی حمایت می‌کنیم و بدین ترتیب دسترسی به سرمایه‌گذاری‌های اخلاقی در سرمایه‌گذاری‌های جایگزین را گسترش می‌دهیم.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد Vennre، می توانید با Derya Deniz-Alfares به آدرس dd@vennre.com تماس بگیرید.
برای تمامی سوالات مربوط به مشاوره شرعی می توانید با hashim@shariyah.com تماس بگیرید.

محمد بشیر
دفتر بررسی شریعت
اینجا به ما ایمیل بزنید
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
فیس بوک
توییتر
لینکدین

محتوای متعلق به EIN Presswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید