صنایع Klean و L4T Group Life for Tires یادداشت تفاهم برای تسریع در استقرار تسهیلات تولید پیشرفته امضا کردند.


امکانات پیشرفته تولید برای تولید کالاهای پایدار از تایرهای مستعمل امکانات پیشرفته تولید برای تولید کالاهای پایدار از تایرهای مستعمل

امکانات پیشرفته تولید برای تولید کالاهای پایدار از تایرهای مستعمل

صنایع Klean و L4T Group Life for Tires تفاهم نامه همکاری برای استقرار امکانات تولیدی پیشرفته برای تولید محصولات سازگار با محیط زیست از لاستیک های دست دوم امضا کردند.

ما معتقدیم که این مشارکت فرصت مهمی برای حمایت از صنعت تایر کاملاً دایره‌ای است که همزیستی بین زباله، منابع و انرژی ایجاد می‌کند.

– جسی کلینکهامر، مدیر عامل شرکت صنایع کلین

ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا، 24 آوریل 2024 /EINPresswire.com/ — Klean Industries Inc (“Klean”)، ارائه دهنده فناوری و راه حل های پیشرو برای رسیدگی به مشکل جهانی تایرهای پایان عمر، خوشحال است اعلام کند که یک یادداشت تفاهم (“MOU”) با L4T Group Life for Tires Ltd امضا کرد. (“L4T”)، یک شرکت جهانی که طراحی، ساخت و بهره برداری از تاسیسات تولید تایرهای زائد و تجزیه در اثر حرارت را انجام می دهد. Klean و L4T قصد دارند یک رابطه تجاری را کشف کنند که در آن L4T و Klean با به اشتراک گذاشتن نقاط قوت تجاری خود برای توسعه و ایجاد راه حل های تولید و بازیافت یکپارچه و کل نگر برای بازار جهانی با تمرکز بر تولید محصولات تایر پایان عمر پایدار با یکدیگر همکاری می کنند. (“ELT”).

تلاش های اولیه بر توسعه اولین پروژه متمرکز خواهد بود که در شهر کاریاما (استان فوکوشیما) واقع شده است، که تقریباً 230 کیلومتر از مرکز توکیو، ژاپن فاصله دارد. این شرکت ها قصد دارند روابط مربوطه خود را با بازیگران پیشرو صنعت، از جمله شرکای زنجیره تامین، مشتریان و ارائه دهندگان فناوری، برای دستیابی به اهداف ذکر شده در تفاهم نامه استفاده کنند. یکی از اجزای مهم روابط مشترک، استفاده از فناوری های Klean و L4T در پروژه خواهد بود. Klean دارای 20 سال تجربه در ژاپن است، جایی که کارخانه‌های تجزیه در اثر حرارت لاستیک‌های معیار ایجاد کرده و روابط قوی با شرکای زنجیره تامین مواد خام و ضایعات ایجاد کرده است، که برای معرفی L4T در حمایت از تفاهم‌نامه همکاری خواهد کرد. L4T همچنین با شرکت تابعه L4T Japan GK و شبکه قوی شرکا، از جمله یکی از بزرگترین تامین کنندگان کالا در جهان، در ژاپن حضور پررنگی دارد.

بسته شدن چرخه عمر ELT زمانی تکمیل می‌شود که لاستیک‌های پایان عمر به مراکز بازیافت منتقل شوند، جایی که کالاهای دوستدار محیط‌زیست مانند کربن سیاه احیا شده (“rCB”) و مواد اولیه سوخت زیستی پیشرفته تولید و دوباره توزیع می‌شوند. در صنایع لاستیک، شیمیایی و نفت و گاز. این کالاهای پایدار برای تولید محصولات جدید سازگار با محیط زیست با شدت کربن بسیار کمتر در سراسر زنجیره تامین تولید و تولید مرتبط با صنعت تایر مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. سپس تمام این فعالیت‌ها در Klean Loop، یک فناوری بلاک چین SaaS، به عنوان یک سیستم کاملاً یکپارچه برای ردیابی و ردیابی تمام جنبه‌های چرخه عمر تایر ترکیب می‌شوند. پلتفرم Klean Loop™ دارای اختراع، شفافیت زنجیره تامین را فراهم می کند، که به شرکای زنجیره تامین این امکان را می دهد تا عملکرد مالی و زیست محیطی خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشند.

ما مشتاقانه منتظریم تا بر روی روابط قوی خود با صنایع کلین ایجاد کنیم و دانش و تجربه خود را با هم ترکیب کنیم تا به طور مشترک عملیات تجاری خود را رشد و گسترش دهیم. در گروه L4T، ما متعهد به سرعت بخشیدن به گسترش قابلیت های تولید پیشرفته، افزایش ظرفیت نصب شده در سراسر جهان و ارائه ارزش افزوده به سهامداران، مشتریان و سرمایه گذاران خود هستیم. Thilen Milicevic، مدیر عامل L4T Group Life For Tires، گفت: ما معتقدیم که این تنها از طریق فداکاری، کار سخت و همکاری قابل دستیابی است، چیزی که این یادداشت تفاهم بین صنایع کلین و گروه L4T نشان دهنده آن است.

این یادداشت تفاهم چارچوب و چشم‌اندازی را ایجاد می‌کند تا رشد بی‌سابقه‌ای را در بخش پیرولیز تایر با دو بازیگر معتبر ایجاد کند. با پیوستن به گروه L4T، هدف مشترک ما تسریع در استقرار امکانات تولید مدرن است، بنابراین ما را قادر می سازد تا حجم بیشتری از کالاهای زیست محیطی را از لاستیک های پایان عمر تولید کنیم. ما معتقدیم این همکاری با L4T فرصت مهمی برای حمایت از صنعت تایر کاملاً دایره‌ای است. جسی کلینکهامر، مدیر عامل شرکت صنایع کلین اظهار داشت: همکاری ما نمونه‌ای درخشان از آنچه می‌توان با مشارکت برای ایجاد همزیستی بین قابلیت‌ها، ضایعات، منابع و انرژی و در عین حال پیشبرد هدف صفر کردن زباله به محل دفن زباله انجام داد.

درباره L4T Group Life For Tires LTD.

L4T Group Life for Tires در تولید محصولات سازگار با محیط زیست با کیفیت بالا از لاستیک های دست دوم تخصص دارد. فعالیت های اصلی L4T شامل توسعه، سرمایه گذاری، ساخت و بهره برداری از تاسیسات بازیافت لاستیک زباله مدرن است. این شرکت که مقر آن در ایرلند است در سال 2017 تاسیس شد و دارای بزرگترین تاسیسات در نوع خود در اروپا با ظرفیت نصب شده 27000 تن است. گروه L4T یک خط لوله قوی از پروژه های توسعه در ایالات متحده، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا به عنوان مالک و اپراتور دارد و ظرف سه سال آینده ظرفیت نصب شده خود را به حداقل 220000 تن افزایش خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر به www.L4Tgroup.com مراجعه کنید

درباره صنایع کلین

صنایع کلین (“کلین”) بهترین فناوری ها و راه حل های ضایعات به ارزش را ارائه می دهد. تیم بین المللی ما متشکل از کارشناسان برنده جوایز، چندین دهه تجربه در طراحی، توسعه و ساخت تجهیزات با کیفیت بالا برای تبدیل جریان زباله به انرژی و منابع ارزشمند دارد. محصولات و خدمات منحصر به فرد ما حاصل تجربه ترکیبی در طراحی پروژه های بازیافت، بازیابی منابع، مدیریت زباله و انرژی است. تخصص مدیریت پروژه جهانی ما برنامه ها و بودجه هایی را تضمین می کند که پروژه ها را قادر می سازد در زمان کمتر و با هزینه کمتر تکمیل شوند.

Klean از فناوری‌های اختصاصی برای توسعه سریع پروژه‌هایی برای تولید سوخت‌های ممتاز، کربن تجدیدپذیر و هیدروژن سبز از انواع مواد اولیه استفاده می‌کند. دانش فنی و مهارت های فنی ما تخصص در پروژه های ساختمانی را با استفاده از فناوری های تبدیل حرارتی پیشرفته مانند پیرولیز، گازسازی و کربنیزه کردن فراهم می کند که لاستیک های زباله، پلاستیک های بازیافت نشده و زباله های جامد خانگی را به انرژی خانگی، کالاهای پایدار و مشاغل جدید تبدیل می کند. حوزه فناوری های پاک ما یک همزیستی بین زباله، منابع و انرژی ایجاد می کنیم. صنایع کلین رابط بین اقتصاد حلقه بسته و کم کربن و هدف صفر کردن زباله به محل دفن زباله است.

برای اطلاعات بیشتر به www.kleanindustries.com مراجعه کنید.

• LinkedIn ~ www.linkedin.com/companies/KleanIndustries

• YouTube ~ www.youtube.com/KleanIndustries

• فیس بوک ~ www.facebook.com/KleanIndustries

• اینستاگرام ~ www.instagram.com/KleanIndustries

• توییتر ~ www.twitter.com/KleanIndustries

مرکز فرماندهی

شرکت صنایع کلین

سوئیت 2500 – 700 W. Georgia St.,

ونکوور، بریتیش کلمبیا،

کانادا، V7Y1B3

(T) +1.604.637.9609

(T) +1.866.302.5928

(F) +1.604.637.9609

اما گلدمن
شرکت صنایع کلین
+1 604-637-9609
اینجا به ما ایمیل بزنید
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
فیس بوک
توییتر
لینکدین
اینستاگرام
یوتیوب

صنایع کلین – بازیابی انرژی و منابع پاک از زباله

محتوای متعلق به EIN Presswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید