Quickcode.ai و Cubic همکاری یکپارچه‌سازی را اعلام کردند که بهترین طبقه‌بندی HS را برای مشتریان Cubic به ارمغان می‌آورد.


Quickcode و Cubic وارد شراکتی شده‌اند که طبقه‌بندی HS را به مشتریان Cubic ارائه می‌دهد که توسط هوش مصنوعی Quickcode از پلتفرم Cubic ارائه می‌شوند.

McLEAN، VA، ایالات متحده آمریکا، 24 آوریل 2024 /EINPresswire.com/ – Cubic، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های زنجیره تامین تجارت الکترونیک دیجیتال، و Quickcode، پیشگام در ساده‌سازی طبقه‌بندی HS از طریق فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، یک همکاری هیجان‌انگیز یکپارچه‌سازی را اعلام کرده‌اند. . این همکاری استراتژیک به مشتریان Cubic امکان دسترسی بی‌وقفه به فناوری‌های پیشرفته Quickcode را مستقیماً در پلتفرم Cubic می‌دهد.

Oran Sever، مدیرعامل Cubic، از این ادغام هیجان‌زده است و می‌گوید: «Cubic در ساده‌سازی لجستیک در خارج از کشور برای خرده‌فروشان تجارت الکترونیک تخصص دارد. با استفاده از Quickcode در هیئت مدیره، ما بار را برای یافتن کدهای HS کاهش داده ایم.

شانون هیندز، مدیرعامل Quickcode، با تکرار احساسات سوروس، افزود: «Quickcode با ایجاد نرم‌افزاری دقیق، کارآمد و به جرأت می‌گویم، استفاده از آن سرگرم‌کننده است، طبقه‌بندی HS را متحول می‌کند! ما مطمئن هستیم که مشتریان Cubic از اینکه چقدر سریع و آسان می توانند محصولات خود را دسته بندی کنند شگفت زده خواهند شد.”

درباره Cubic: Cubic از یک شبکه جهانی گسترده از بیش از 150 شریک لجستیکی برای برنامه ریزی و اجرای محموله های بین المللی مشتریان خود استفاده می کند. Cubic با بهینه سازی تعادل بین هزینه ها و سطوح موجودی، به مدیریت تحویل از کارخانه به انبار کمک می کند. در https://gocubic.io بیشتر بیاموزید.

درباره Quickcode: Quickcode فناوری طبقه بندی HS را با هوش مصنوعی بازتعریف می کند و مجموعه ای از راه حل ها را برای بهینه سازی فرآیندهای طبقه بندی ارائه می دهد. Quickcode با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و یادگیری ماشینی، طبقه‌بندی HS را ساده می‌کند و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا حداکثر دقت و کارایی را در برآورده کردن الزامات تجاری به دست آورند. پلت فرم Quickcode به روزترین و به روزترین داده های منابع را در یک رابط کاربر پسند جمع می کند. در https://quickcode.ai بیشتر بیاموزید

.

شانون ام هیندز
Quickcode.ai
1+703-568-6910
shannonh@quickcode.ai
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
لینکدین
یوتیوب

محتوای متعلق به EIN Presswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید