لانترونیکس در بیست و یکمین کنفرانس سالانه کریگ هالوم شرکت خواهد کرد


ایروین، کالیفرنیا، 23 آوریل 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Lantronix Inc. (NASDAQ: LTRX)، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های اینترنت اشیا برای محاسبات و اتصال، امروز اعلام کرد که سالیل اوسار، مدیر عامل Lantronix و جرمی ویتاکر، مدیر مالی مالی، در نشست‌های سرمایه‌گذار یک به یک در 21 شرکت خواهند کرد.خ کنفرانس سالانه سرمایه گذاران نهادی کریگ-هالوم در 29 می 2024 در هتل Depot Renaissance در مینیاپولیس برگزار می شود.

سرمایه گذاران علاقه مند باید با Jeremy Whittaker مدیر مالی Lantronix تماس بگیرند investors@lantronix.com برای در دسترس بودن یک جلسه یک به یک.

درباره لانترونیکس

Lantronix Inc. ارائه دهنده جهانی راه حل های محاسباتی و اتصال اینترنت اشیا است که صنایع با رشد بالا از جمله شهرهای هوشمند، خودروسازی و سازمانی را هدف قرار می دهد. محصولات و خدمات Lantronix شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا با ارائه راه‌حل‌های قابل تنظیم که به هر لایه از پشته اینترنت اشیا می‌پردازد، در بازارهای رو به رشد اینترنت اشیا موفق شوند. راه حل های پیشرفته Lantronix شامل زیرساخت هوشمند پست، سیستم اطلاعات سرگرمی و نظارت تصویری است که با مدیریت پیشرفته خارج از باند (OOB) برای محاسبات ابری و لبه تکمیل می شود.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید وب سایت لانترونیکس.

بیانیه ایمن بندر تحت قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995: هر بیانیه ای که در این بیانیه مطبوعاتی ارائه شده باشد که ماهیت آن کاملاً تاریخی و واقعی نباشد، شامل، بدون محدودیت، اظهارات مربوط به راه حل ها، فناوری ها و محصولات و انتظارات ما در مورد مدیریت و رشد و سودآوری آینده ما این صورت‌های آینده‌نگر مبتنی بر انتظارات فعلی ما هستند و در معرض خطرات و عدم قطعیت‌های قابل توجهی هستند که می‌تواند باعث شود نتایج واقعی، کسب‌وکار آتی، وضعیت مالی یا عملکرد ما به‌طور با اهمیتی با نتایج تاریخی ما یا آن‌هایی که در هر نوع پیش‌بینی بیان شده یا ضمنی بیان می‌شود، متفاوت باشد. بیانیه مندرج در این خبر ریسک‌ها و عدم قطعیت‌های بالقوه شامل، اما محدود به عواملی مانند تأثیر نامطلوب یا بدتر شدن شرایط اقتصادی منطقه‌ای و جهانی یا نوسانات بازار بر کسب‌وکار ما، از جمله تأثیر بر تصمیم‌های خرید مشتریان ما است. توانایی ما برای کاهش هرگونه اختلال در ما و تامین کنندگان و زنجیره های تامین ما به دلیل همه گیری COVID-19 یا سایر شیوع ها، جنگ ها و تنش های اخیر در اروپا، آسیا و خاورمیانه یا سایر عوامل؛ پاسخ های آتی به بحران های بهداشت عمومی و پیامدهای آن؛ خطرات امنیت سایبری؛ تغییرات در قوانین، مقررات و تعرفه های قابل اجرا ایالات متحده و دولت های خارجی؛ توانایی ما برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی اکتساب یا ادغام شرکت های خریداری شده؛ مشکلات و هزینه های حفاظت از اختراعات و سایر حقوق مالکانه؛ سطح بدهکاری ما، توانایی ما در خدمت به بدهی و محدودیت های خود در پیمان های بدهی ما؛ و هر عامل اضافی که در گزارش سالانه ما در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن 2023، ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (“SEC”) در 12 سپتامبر 2023، از جمله بخش با عنوان “عوامل ریسک” گنجانده شده است. در بند 1 الف قسمت اول چنین گزارشی؛ در گزارش فصلی ما در مورد فرم 10-Q برای سه ماهه مالی منتهی به 31 دسامبر 2023، که در 8 فوریه 2024 در SEC ثبت شده است، شامل بخش با عنوان “عوامل خطر” در بخش دوم، بند 1A از چنین گزارشی؛ و همچنین در سایر پرونده های عمومی ما با SEC. عوامل خطر اضافی ممکن است هر از گاهی در پرونده های آینده ما شناسایی شوند. اظهارات آینده نگر موجود در این نسخه فقط از تاریخ این نسخه صحبت می کند، و ما هیچ تعهدی برای به روز رسانی این اظهارات آینده نگر برای انعکاس رویدادها یا شرایط بعدی نداریم.

© 2024 Lantronix, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. Lantronix یک علامت تجاری ثبت شده است. سایر علائم تجاری و نام های تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشند.

تماس با رسانه Lantronix:
گیل کاترین میلر
بازاریابی شرکتی و
مدیر ارتباطات
media@lantronix.com
949-212-0960

تماس با تحلیلگر و سرمایه گذار Lantronix:
جرمی ویتاکر
مدیر ارشد مالی
investors@lantronix.com
949-450-7241

محتوا – Globe Newswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید