انتشار پلتفرم Shippeo Spring از ردیابی بسته‌های کاملاً جدید، ویژگی‌های پیشرفته نظارت بر کربن و بهبود کیفیت داده ردیابی کانتینر رونمایی کرد.


  • برنامه ردیابی بسته با معماری جدید دوباره طراحی شده است و اکنون طیف گسترده تری از ردیابی رویداد را در سطح واحد پردازش و سفارش ارائه می دهد.
  • راه‌حل دید کربن اکنون راه‌های جدید قدرتمندی را برای تعامل، تجزیه و تحلیل و نظارت بر کیفیت CO به کاربران ارائه می‌دهد2 داده های انتشار
  • بهبود کامل بودن کانتینر و نقطه عطف و دقت نقطه عطف هنگام ردیابی کانتینرهای اقیانوس برای بهبود کیفیت داده های دید و پیش بینی ها
  • یک پورتال توسعه‌دهنده جدید که مجموعه‌ای از ابزارها را برای ادغام سریع‌تر و آفلاین API و نظارت بر رابط برای گروه‌های IT فرستنده و شرکت مخابراتی ارائه می‌کند.

پاریس و شیکاگو – (BUSINESS WIRE)–‎#GoogleCloud– Shippeo، ارائه‌دهنده پیشرو در دید محموله‌های چندوجهی، امروز عرضه پلتفرم خود را در بهار 2024 اعلام کرد که دارای بیش از 70 ویژگی و پیشرفت جدید است، از جمله راه‌حل جدید ردیابی بسته که از ابتدا بازسازی شده است، و همچنین بهبودهایی در جاده‌ها. ظرف دریایی و ردیابی انتشار کربن، و همچنین به طور قابل توجهی تجربه کاربر را بهبود می بخشد.


من مشتاقم اعلام کنم که آخرین نسخه ما از پلتفرم Spring از امروز در دسترس مشتریان است.“، او می گوید مدیر ارشد محصول آناند مدپالی. “راه حل ردیابی بسته کاملاً بازطراحی شده ما که امروز راه اندازی می کنیم پیشرو در بازار است. Parcel Visibility که از ابتدا بازسازی شده است، مقیاس‌پذیری بهبود یافته را برای پشتیبانی از گسترش مستمر ما به آمریکای شمالی و APAC ارائه می‌کند، جایی که ما نیاز قابل توجهی به ابزار ساده‌تر و کاربرپسندتر می‌بینیم که کیفیت داده و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می‌کند. تقاضا این یک بازار به سرعت در حال تغییر و رقابتی است. علاوه بر این، ما در حال گسترش بیشتر قابلیت‌های اندازه‌گیری ردپای کربن برای کاربران با ویژگی‌های جدید دید کربن هستیم، در حالی که تعدادی از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را در راه‌حل‌های دید در جاده‌ها و اقیانوس‌ها معرفی می‌کنیم.»

یک راه حل جدید ردیابی بسته برای بهبود خدمات مشتری

جدیدترین، ساده و راحت راه حل ردیابی بسته به حمل و نقل و حمل و نقل کمک می کند تا خدمات مشتری را با سرعت بخشیدن به صورتحساب بهبود بخشد. با مشاهده جزئیات بیشتر در مراحل یک محموله، گیرندگان می‌توانند کنترل بیشتری بر روی مکان و زمان رسیدن محموله‌های خود داشته باشند، و همچنین به فرستنده‌ها این امکان را می‌دهد تا به راحتی علل اصلی تحویل ناقص را شناسایی کنند. ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • ردیابی 360 درجه رویداد پس از رزرو برای همه حامل های اصلی بسته و همه در یک پلت فرم در دسترس است
  • پیوند ردیابی و پورتال های مشتری اطلاعات دقیقی در مورد سفر بسته در برند خود مشتری به گیرندگان ارائه دهید
  • مُهرهای زمان تحویل مجموع برای کاربران، امکان اشتراک گذاری آسان، صورتحساب سریعتر و جریان نقدی بهینه را فراهم می کند
  • اطلاعات عملکرد جامع به موقع برای کمک به کاربران در ارزیابی عملکرد اپراتور

قابلیت های پیشرفته و دقیق گزارش کربن که کاهش هدفمند را ممکن می سازد

سازمان ها به طور فزاینده ای ملزم به اندازه گیری انتشار کربن در 3، پیروی از مقررات به سرعت در حال تغییر در نتیجه فشار ذینفعان یا مشتری هستند، یا به سادگی پیشرفت به سمت اهداف بی طرفی کربن را اندازه گیری می کنند. در نتیجه، گزارش کربن همچنان در فهرست اولویت‌های مدیریت زنجیره تامین و به طور کلی حمل‌کنندگان افزایش می‌یابد. آخرین نسخه بهار Shippeo قابلیت‌های جدیدی را برای راه‌حل دید کربن تایید شده توسط چارچوب GLEC به ارمغان می‌آورد که محاسبات دقیق‌تری را در همه حالت‌های حمل‌ونقل انجام می‌دهد و بینش‌های قدرتمند مورد نیاز برای هدف‌یابی کاهش انتشار را ارائه می‌دهد.

  • محاسبات بین وجهی حامل اقیانوس: محاسبات کربن حمل و نقل کانتینری اقیانوسی اکنون مراحل قبل و/یا پس از حمل و نقل را در هنگام رزرو نگرانی با یک حامل اقیانوسی در نظر می گیرد و جمع آوری داده ها را برای تصویری کامل تر از اثرات زیست محیطی ساده می کند و در عین حال کربن فشرده ترین و به طور بالقوه بیشتر را شناسایی می کند. گران قیمت، پاهای محموله درب به خانه
  • پشتیبانی چسباندن: کشتی‌گیران اکنون می‌توانند نوع سوخت پیش‌فرض را برای تبلیغات کامیون‌ها و کانتینرهای اقیانوسی نادیده بگیرند و انواع سوخت زیستی و سوخت الکتریکی را انتخاب کنند تا سطح انتشار کمتری را که از طریق توافق‌نامه‌هایی با شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای یا اقیانوسی به دست می‌آید، در نظر بگیرند.
  • پانل های کامل بودن داده ها: پس از راه‌اندازی همین ویژگی برای کاربران Ocean Visibility در نوامبر گذشته، کاربران Road Visibility هم‌اکنون می‌توانند به کارت امتیازی دسترسی داشته باشند که نشان می‌دهد داده‌های حمل و نقل جاده‌ای چقدر کامل است، شناسایی داده‌های گمشده مانند وزن، اندازه کامیون، نوع سوخت و موارد دیگر برای کمک به کاربران. اقداماتی را برای بهبود دقت محاسبات انجام دهید

ویژگی‌های دید اضافی جاده و اقیانوس، تجربه کاربر، عملکرد پیش‌بینی ETA و کیفیت داده را بهبود می‌بخشد

به‌روزرسانی پلتفرم همچنین ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را در راه‌حل‌های دید جاده و اقیانوس معرفی می‌کند، از جمله:

  • تمام صفحه اصلی جدید: همه کاربران (از جمله اپراتورها) یک صفحه اصلی کاملاً جدید و کاملاً قابل تنظیم خواهند داشت که به آنها امکان می دهد ویجت ها را بکشند و رها کنند و مرکز کنترل، KPI خود را پیکربندی کنند و همه مهم ترین فعالیت ها را در یک مکان تجسم کنند. معیارهای عرضه در مراحل مختلف را می توان در یک نگاه مشاهده کرد و شناسایی و مدیریت منابع در معرض خطر را آسان تر می کند.
  • حمل و نقل از راه دور ETA: دقت تخمینی رسیدن Shippeo با حمایت SLA برای محموله‌های کامل بار با زمان حمل و نقل دو روز یا بیشتر، با افزایش دقت 70 درصدی بهبود یافته است.
  • شناسایی سفر کانتینر: منطق بهبودیافته شناسایی مرزهای سفر کانتینر را بهبود می بخشد، زمانی که فرآیندهای عملیاتی پیچیده تر هستند و داده های دریافتی از حامل های اقیانوسی از طریق پیام های EDI 315 ناقص است، کیفیت داده بالاتری را ارائه می دهد.

پورتال توسعه دهنده جدید برای ادغام و نظارت بیشتر API مستقل:

پورتال جدید مجموعه‌ای از ابزارها را برای یکپارچه‌سازی سریع‌تر و مستقل API و نظارت بر رابط برای گروه‌های IT فرستنده و حامل ارائه می‌کند، از جمله:

  • استقلال کامل رابط: دسترسی به اسناد API آسان برای درک مرتب شده بر اساس روش حمل و نقل و موارد استفاده، مثال‌ها و اسکرین‌شات‌ها برای نشان دادن مراحل، توضیحات زبان فنی استفاده‌شده، و تصورات دقیق که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بدون پشتیبانی اضافی کار کنند.
  • یک روش احراز هویت را انتخاب کنید: کاربران می توانند بین روش های احراز هویت JWT یا Oauth2 یکی را انتخاب کنند
  • نظارت بر سلامت یکپارچه: تجزیه و تحلیل سلف سرویس، هشدارها و نظارت، مشتریان را قادر می‌سازد تا به طور مستقل لاگ‌ها و داشبوردها را برای نظارت بر سلامت APIها و خطاهای اشکال‌زدایی بررسی کنند.

درباره Shippeo

Shippeo یک رهبر جهانی در دید بلادرنگ در حمل‌ونقل چندوجهی است و به حمل‌کنندگان اصلی و ارائه‌دهندگان تدارکات کمک می‌کند تا زنجیره‌های تامین پایدار، انعطاف‌پذیر و مشتری محور را مدیریت کنند. این امر با دید عملیاتی در زمان واقعی بسیار دقیق و اتوماسیون فرآیند حمل و نقل برای بهینه سازی فرآیندهای حمل و نقل، کاهش تاخیرها و افزایش کارایی عملیاتی امکان پذیر شده است. شبکه دید چندوجهی آنها با بیش از 1000 سیستم TMS، تله‌ماتیک و ELD ادغام می‌شود و پلتفرم Shippeo را قادر می‌سازد تا از طریق یک تجربه کاربری بصری، دسترسی فوری به ردیابی بار در زمان واقعی در همه حالت‌های حمل و نقل را در یک پورتال فراهم کند. یک الگوریتم یادگیری ماشینی ثبت شده و پیشرو در صنعت، دقت ETA بی‌نظیری را ارائه می‌کند، و شرکت‌های زنجیره تامین را قادر می‌سازد تا به سرعت مشکلات را پیش‌بینی کنند، به مشتریان هشدار دهند، به طور موثر استثناها را با جریان‌های کاری مشترک و انتشار گازهای گلخانه‌ای حمل و نقل زنجیره تامین مدیریت کنند. صدها مشتری از جمله برندهای جهانی مانند Ahold Delhaize، AkzoNobel، Amazon، Avery Dennison، Arlanxeo، Barilla، Birra Peroni، Bosch Siemens Hausgeräte، Carrefour، Coca-Cola HBC، DP World، Evonik، Fujifilm، Jaguar Land Rover، Hartmann Group Heineken، Kuehne+Nagel، L’Oréal، LVMH، Renault Group، Sabic، Saint-Gobain، XPO Logistics و Yamaha Motor به Shippeo برای ردیابی بیش از 50 میلیون محموله در سال در 130 کشور اعتماد دارند. بیشتر بدانید در www.shippeo.com، لینکدین، فیس بوک، X (تویتر سابق)

مخاطب

داریا صاینانی

رئیس بخش بازاریابی

Shippeo

daria.sainani@shippeo.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید