معاون بخش فروش EMEA و APAC ExaGrid به عنوان رئیس کانال منطقه ای انتخاب شده است


اندی والسکی در فهرست افتتاحیه رهبران کانال CRN UK EMEA و APAC شناخته شده است.

MARLBOROUGH, Mass.–(BUSINESS WIRE)–ExaGrid®تنها راه‌حل ذخیره‌سازی پشتیبان لایه‌ای صنعت با Retention Time-Lock، که شامل یک لایه غیر شبکه (ایجاد شکاف هوای چند لایه)، حذف معوق و تغییر ناپذیری برای بازیابی باج‌افزار است، امروز اعلام کرد که اندی والسکی، معاون ExaGrid در EMEA و فروش APAC، در اولین لیست رهبران کانال CRN UK EMEA و APAC شناخته شد.




این فهرست اولین نسخه از فهرست سالانه رهبران کانال، زیرمجموعه EMEA و APAC CRN UK است. رهبران کانال ذکر شده در این فهرست، نقش استراتژیک فزاینده ای را که شرکای کانال خود ایفا می کنند را درک می کنند و برنامه های بازاریابی و برنامه های شریکی را توسعه می دهند که به شرکای کمک می کند تا با این چالش ها مقابله کنند.

من مفتخرم که در اولین فهرست منطقه ای رهبران کانال در کنار سایر رهبران کانال در صنعت قرار گرفتم و از CRN انگلستان برای پوشش EMEA و APAC سپاسگزارم.» اندی والسکی گفت.

این به دنبال اعلام اخیر است که برنامه شریک نمایندگی فروش ExaGrid رتبه 5 ستاره دریافت کرده است. 2024 CRN® راهنمای برنامه های وابستهتاکید بر تعهد ExaGrid به توسعه مشارکت های کانال قوی، سودآور و موفق.

ExaGrid با مشتریانی در بیش از 80 کشور جهان به گسترش خود در سطح جهانی ادامه می دهد. بیل اندروز، رئیس و مدیر عامل ExaGrid، گفت: 48٪ از تجارت ما در حال حاضر خارج از ایالات متحده است، با ادامه رشد در EMEA و APAC در سال 2024. “ما بر ایجاد مشارکت‌های کانال بیشتر در هر منطقه تمرکز کرده‌ایم و هیجان‌زده هستیم که توسط CRN به عنوان رهبران کانال شناخته می‌شویم.”

درباره ExaGrid

ExaGrid ذخیره سازی پشتیبان ردیفی را با منطقه فرود کش دیسک منحصر به فرد، ذخیره سازی طولانی مدت و معماری مقیاس پذیر فراهم می کند. Landing Zone ExaGrid سریعترین پشتیبان گیری، بازیابی و بازیابی فوری ماشین های مجازی را فراهم می کند. ردیف مخزن کمترین هزینه را برای ذخیره سازی طولانی مدت ارائه می دهد. معماری مقیاس‌پذیر ExaGrid شامل سخت‌افزار کامل می‌شود و یک پنجره پشتیبان با طول ثابت با رشد داده‌ها فراهم می‌کند، که ارتقاء پرهزینه لودر و منسوخ شدن محصول را حذف می‌کند. ExaGrid یک رویکرد دو لایه یکپارچه برای ذخیره سازی پشتیبان با لایه غیر شبکه ای، حذف های تاخیری و اشیاء غیرقابل تغییر برای بازیابی از حملات باج افزار ارائه می دهد.

ExaGrid دارای مهندسان سیستم های فروش فیزیکی و پیش فروش در کشورهای زیر است: آرژانتین، استرالیا، بنلوکس، برزیل، کانادا، شیلی، کشورهای مستقل مشترک المنافع، کلمبیا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اسرائیل، ایتالیا، ژاپن، مکزیک. ، کشورهای شمال اروپا، لهستان، پرتغال، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، ترکیه، امارات متحده عربی، بریتانیا، ایالات متحده و سایر مناطق.

از ما در exagrid.com دیدن کنید یا در لینکدین با ما ارتباط برقرار کنید. ببینید مشتریان ما در مورد تجربه ExaGrid خود چه می گویند و بیاموزید که چرا آنها اکنون زمان بسیار کمتری را برای نگهداری پشتیبان در داستان های موفقیت مشتریان ما صرف می کنند. ExaGrid به امتیاز +81 NPS ما افتخار می کند!

ExaGrid یک علامت تجاری ثبت شده ExaGrid Systems, Inc است. سایر علائم تجاری متعلق به صاحبان مربوطه می باشد.

مخاطب

مری دومنیچلی

ExaGrid

mdomenichelli@exagrid.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید