اندازه بازار امنیت سایبری خودرو، سهم و روند عرضه، نوع امنیت، برنامه (2021-2030)


- امنیت سایبری خودرو- امنیت سایبری خودرو

– امنیت سایبری خودرو

پورتلند، اورگان، ایالات متحده، 23 آوریل 2024 /EINPresswire.com/ – بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط Allied Market Research با عنوان “اندازه بازار امنیت سایبری خودرو بر اساس پیشنهاد، نوع امنیت، کاربرد و فرم: تجزیه و تحلیل فرصت های جهانی و صنعت پیش بینی، 2021-2030، بازار جهانی امنیت سایبری خودرو در سال 2020 به ارزش 7.23 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود تا سال 2030 با CAGR 16.6 درصد به 32.41 میلیارد دلار برسد.

را

گزارش تحقیقات بازار متفقین، سناریوی رقابتی دامنه را با استفاده از ابزارهای تحلیلی پیچیده ای مانند نیروهای پنج گانه پورتر، که به شرکت ها کمک می کند تا بر اساس آن استراتژی داشته باشند، تجزیه و تحلیل می کند. علاوه بر این، این گزارش همچنین محرک‌های بازار، محدودیت‌ها و فرصت‌های موجود در صنعت را در داخل و بین‌المللی روشن می‌کند که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا درک جامعی از این بخش به دست آورند.

𝐆𝐭 𝐑ε𝐬𝐫𝐜𝐡 𝐑ε alliedmarketresearch.com/request-sample/9266

😍

رابرت بوش جیامبیایچ
APTIV PLC
هارمن بین المللی
شرکت دنسو
GARDNOCKS
امنیت سایبری خودرو آریلو
امنیت کارامبا
وکتور Informatik GmbH
Continental AG
فناوری های SafeRide

𝐆𝐫𝐨𝐰𝐭𝐡 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐫𝐬 _____

بخش خودرو در سال‌های اخیر با ادغام فزاینده فناوری‌های هوشمند در وسایل نقلیه دستخوش تحولات بزرگی شده است. همراه با این، افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه متصل وجود دارد که اجازه می دهد داده ها از طریق شبکه منتقل شوند. در نتیجه این روندها، تقاضا برای امنیت سایبری خودرو افزایش یافته است که انتظار می رود به رشد بازار در دوره 2021-2030 کمک کند.
علاوه بر این، چندین دولت در سراسر جهان ابتکاراتی را برای پیاده سازی فناوری های خودروهای متصل به کار گرفته اند. این دولت‌ها همچنین استانداردهای اجباری امنیت سایبری را برای خودروسازان معرفی کرده‌اند تا هنگام راه‌اندازی فناوری‌های خودروهای متصل از آن پیروی کنند. همچنین انتظار می رود این استانداردهای اجباری امنیت سایبری خودرو به شکوفایی بازار در آینده نزدیک کمک کند. علاوه بر این، افزایش پیچیدگی سیستم های الکترونیکی خودرو منجر به افزایش تقاضا برای ایمنی خودرو با استفاده از فناوری های ایمنی تطبیقی ​​شده است. این امر موقعیت صنعت را در دوره پیش بینی بیشتر تقویت می کند.

𝐏𝐫𝐨𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐑𝐑𝐞𝐬 𝐰: https://www.alliedmarketresearch.com/automotive-cyber-security-market/purchase-options

😍

انتظار می‌رود هوش مصنوعی مانند بسیاری از بخش‌های دیگر نقش مهمی در توسعه سیستم‌های خودرویی از جمله فناوری‌های امنیت سایبری خودرو داشته باشد. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به سیستم‌های خودرو کمک می‌کنند تا الگوها را تجزیه و تحلیل کنند و تهدیدات جدیدی را برای سیستم پیش‌بینی کنند، مخصوصاً در مورد خودروهای متصل. بنابراین، هوش مصنوعی می‌تواند قابلیت‌های فناوری رمزگذاری بین خودروها را افزایش دهد و از این طریق به این سیستم‌ها کمک می‌کند تا دسترسی‌های غیرمجاز را مسدود کنند.

علاوه بر این، استفاده از فناوری بلاک چین روند دیگری است که در بخش تولید خودرو مشاهده می شود. پذیرش فناوری بلاک چین عمدتاً برای ایجاد کانال‌های انتقال داده امن است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات رد و بدل شده بین خودروها دستکاری نمی‌شود. در کنار این، ادغام رو به رشد فناوری‌هایی مانند احراز هویت بیومتریک با استفاده از ویژگی‌های فیزیکی مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره برای دسترسی ایمن به وسایل نقلیه است. علاوه بر این، استفاده از تجزیه و تحلیل رفتاری برای تشخیص تخلفات در مدل های کنترلی نیز یک پیشرفت مهم در این زمینه است.

گزارش تحقیقات بازار، بازار جهانی امنیت سایبری خودرو را بر اساس عرضه، نوع امنیت، کاربرد، فرم و منطقه دسته‌بندی می‌کند. برای ارائه دیدگاهی جامع از صنعت، این گزارش هر یک از این بخش‌ها را تحلیل می‌کند و محرک‌های رشد را برای هر یک از زیربخش‌های آن‌ها پیشنهاد می‌کند.
بسته به عرضه، صنعت به نرم افزار و سخت افزار تقسیم می شود. از سوی دیگر، بخش نوع امنیتی به امنیت برنامه، امنیت شبکه و امنیت نقطه پایانی طبقه بندی می شود. بخش برنامه های کاربردی بازار به زیربخش هایی مانند ADAS و ایمنی، کنترل و راحتی، اطلاعات سرگرمی، تله ماتیک، پیشرانه و سیستم های ارتباطی تقسیم می شود. به طور مشابه، بخش شکل شامل زیربخش های خدمات ابری خودرو و خارجی است. به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل منطقه ای، بازار در مناطق عمده در سراسر جهان، از جمله آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و LAMEA مورد مطالعه قرار می گیرد.

💐

را

آخرین تحولات در امنیت سایبری خودرو چیست؟

تاثیرگذارترین بخش در حال رشد در صنعت چیست؟

استراتژی های کلیدی که توسط بازیگران پیشرو برای افزایش درآمد در این صنعت اتخاذ می شود چیست؟

ارزش امنیت سایبری صنعت خودرو چقدر است؟

را

𝐑𝐚𝐢𝐥𝐰𝐚𝐲 𝐂𝐲𝐛𝐞𝐫𝐬𝐞𝐜𝐮𝐫𝐢𝐭𝐲 𝐌𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭 𝐒𝐢𝐳𝐞 𝐒𝐢𝐳𝐞 ، 𝐒𝐡𝐚𝐫𝐞 ، 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐞𝐭𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐫𝐞𝐧𝐝 𝐓𝐫𝐞𝐧𝐝 𝐀𝐧𝐚𝐥𝐲𝐬𝐢𝐬 𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐛𝐲 𝐎𝐟𝐟𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐎𝐟𝐟𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 ، 𝐓𝐲𝐩𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐞𝐜𝐮𝐫𝐢𝐭𝐲 𝐓𝐲𝐩𝐞: 𝐆𝐥𝐨𝐛𝐚𝐥 𝐎𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐈𝐧𝐝𝐮𝐬𝐭𝐫𝐲 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐜𝐚𝐬𝐭 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐜𝐚𝐬𝐭 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏 𝟐𝟎𝟐𝟏- 𝟐𝟎𝟑𝟎: https://www.alliedmarketresearch.com/railway- cybersecurity-market-a12189

𝐀𝐫𝐨𝐬𝐩𝐚𝐜𝐰𝐲𝐛𝐒 𝐌𝐫𝐭𝐭𝐢 𝐭𝐢𝐭𝐬𝐬 𝐃𝐩𝐨𝐨𝐦𝐧𝐭 𝐛𝐲 𝐀𝐩𝐩𝐢 𝐂𝐨𝐨𝐨𝐧𝐧𝐭 𝐨𝐫𝐞𝐜𝐬𝐬𝐭 𝐅 𝟐: https://www.alliedmarketresearch com/aerospace-cyber -security-market-A09068

دیوید کوریا
تحقیقات بازار اتحادیه
5038946022 1+
اینجا به ما ایمیل بزنید
از ما در شبکه های اجتماعی دیدن کنید:
فیس بوک
توییتر
لینکدین

محتوای متعلق به EIN Presswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید