Hyperfine, Inc. مرحله ISMRM را با هفده مقاله ارزیابی می کند که پتانسیل استفاده از تصویربرداری سیستم Swoop® در انواع تنظیمات مراقبت های بهداشتی و شرایط بالینی را ارزیابی می کند.


داده‌های سیستم ام‌آرآی قابل حمل این شرکت نشان می‌دهد که می‌تواند تصاویری از مغز در نقطه مراقبت ثبت کند، که می‌تواند به پزشکان کمک کند نشانگرهای زیستی آلزایمر و ام اس را بررسی و نظارت کنند.

GUILFORD, Conn.–(BUSINESS WIRE)–Hyperfine, Inc. (Nasdaq: HYPR)، شرکت نوآور فناوری سلامت که تصویربرداری مغز را با اولین سیستم تصویربرداری مغزی رزونانس مغناطیسی قابل حمل (MR) پاکسازی شده توسط FDA – سیستم Swoop® – بازتعریف کرده است – امروز پذیرش هفده چکیده مرتبط با MRI با فوق العاده را اعلام کرد. حوزه پایین، که در نشست سالانه انجمن بین المللی تصویربرداری تشدید مغناطیسی در پزشکی (ISRMM) 2024، 4 تا 9 می در سنگاپور ارائه خواهد شد. این هفده چکیده طیف گسترده ای از موارد استفاده را پوشش می دهد، از جمله دو مورد که کاربرد تصویربرداری مغزی Swoop با میدان بسیار پایین را برجسته می کند.® یک سیستم MR Imaging® قابل حمل برای کمک به پزشکان در آزمایش بیومارکرهای مختلف و نظارت بر پیشرفت بیماری منحصر به فرد بیماری‌های عصبی، از جمله بیماری آلزایمر و مولتیپل اسکلروزیس (MS).


شرکت کنندگان در کنفرانس می توانند در طی ارائه های زیر اطلاعات بیشتری کسب کنند:

نام: ترجمه بدون جفت تصویر به تصویر ULF-MRI با استفاده از ترانسفورماتورهای بینایی برای بهبود آنالیز حجمی

نویسندگان: پیتر هسو و دیگران.

جلسه: Power Pitch: تجزیه و تحلیل تصویر و پردازش با هوش مصنوعی (PP-25)

تاریخ و زمان: پنجشنبه، 9 مه، ساعت 8:15 تا 9:15 صبح SGT

محل اقامت: Power Pitch Theatre 1

نام: خط لوله نقشه تفریق برای ارزیابی تغییرات طولی در مولتیپل اسکلروزیس با MRI قابل حمل فوق العاده کم میدان

نویسندگان: کورین دانی و دیگران.

جلسه: پوستر دیجیتال: تکنیک های جدید تصویربرداری برای مولتیپل اسکلروز I (D-128)

تاریخ و زمان: سه شنبه، 7 مه، 15:45-16:45 SGT

محل اقامت: سالن نمایشگاه (سالن 403)

این چکیده ها بسیار دلگرم کننده هستند. ماریا ساینز، رئیس و مدیر عامل Hyperfine, Inc، گفت: شواهد علمی و بالینی از پتانسیل MRI با میدان فوق العاده کم قابل حمل برای کمک به پزشکان در غربالگری و نظارت بر بیماری های عصبی مانند بیماری آلزایمر و مولتیپل اسکلروزیس پشتیبانی می کند.داده‌ها نشان می‌دهند که تصاویر میدان بسیار کم سیستم Swoop® می‌توانند به طور مؤثری به پزشکان کمک کنند تا پیشرفت بیماری بیمار را ردیابی کنند و تغییرپذیری گسترده‌ای را که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد سیستم تصویربرداری قابل حمل ما مطابقت دارد، که می‌تواند به راحتی در تمام مراقبت‌های بهداشتی در دسترس باشد، برجسته کند. تنظیمات و منابع.”

Hyperfine, Inc. هدف آن ارائه ارزش بالینی در سراسر تداوم مراقبت برای بیمارانی است که از برخی از مخرب ترین و ویرانگرترین بیماری های تخریب کننده عصبی مانند بیماری آلزایمر و مولتیپل اسکلروزیس رنج می برند و چرخه پیچیده درمان و مراقبتی را که بسیاری از بیماران با آن مواجه هستند، بهبود بخشد. در اوایل این ماه، این شرکت اعلام کرد که اولین بیماران در مطالعه CARE PMR (گرفتن ریسک ARIA Equitably با پرتابل MR) اسکن شدند. یک مطالعه مشاهده‌ای کاربرد بالینی و مزایای گردش کار تصویربرداری سیستم Swoop® در مراکز تزریق و کلینیک‌ها را ارزیابی می‌کند تا به پزشکان کمک کند تا ناهنجاری‌های تصویربرداری آمیلوئید (ARIA) را در بیماران آلزایمر دریافت کنند که درمان با هدف آمیلوئید دریافت می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Swoop® Portable MR Imaging® System، به hyperfine.io مراجعه کنید.

درباره سیستم MRI قابل حمل Swoop®

سیستم Swoop® Portable MR Imaging® توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای تصویربرداری از مغز بیماران در هر سنی تأیید شده است. این یک دستگاه تصویربرداری رزونانس مغناطیسی قابل حمل و فوق العاده کم برای به دست آوردن تصاویری است که ساختار داخلی سر را منعکس می کند، زمانی که یک معاینه تشخیصی کامل از نظر بالینی عملی نیست. وقتی این تصاویر توسط یک پزشک آموزش دیده تفسیر می شوند، اطلاعاتی را ارائه می دهند که ممکن است در تشخیص کمک کننده باشد. سیستم Swoop® همچنین دارای گواهینامه CE در اتحادیه اروپا و گواهینامه UKCA در انگلستان است. سیستم Swoop® به صورت تجاری در بازارهای بین المللی منتخب موجود است.

درباره Hyperfine, Inc.

Hyperfine, Inc. (Nasdaq: HYPR) یک شرکت فناوری نوآورانه مراقبت های بهداشتی است که تصویربرداری مغز را با سیستم Swoop® بازتعریف کرده است، اولین سیستم تصویربرداری رزونانس مغناطیسی قابل حمل فوق العاده پایین توسط FDA که قادر به ارائه تصویربرداری چند نقطه از مراقبت است. ماموریت Hyperfine, Inc. – برای متحول کردن مراقبت از بیمار در سراسر جهان با تصویربرداری تشخیصی متحول کننده، قابل دسترس و بالینی مرتبط. توسط دکتر جاناتان روتبرگ در یک انکوباتور فناوری به نام 4Catalyzer، دانشمندان، مهندسان و فیزیکدانان Hyperfine, Inc. سیستم Swoop® را به دلیل تمایل به بازتعریف متدولوژی تصویربرداری مغز و اینکه چگونه پزشکان می توانند تصویربرداری تشخیصی موجود را برای مراقبت از بیمار اعمال کنند، توسعه داده است. برای اطلاعات بیشتر، به hyperfine.io مراجعه کنید.

Hyperfine، Swoop و Portable MR Imaging علائم تجاری ثبت شده Hyperfine, Inc.

اظهارات آینده نگر

این بیانیه مطبوعاتی شامل «بیانیه‌های آینده‌نگر» به معنای مفاد «بندر امن» قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. نتایج واقعی Hyperfine, Inc. (“شرکت”) ممکن است با انتظارات، برآوردها و پیش بینی های آن متفاوت باشد، بنابراین شما نباید به این اظهارات آینده نگر به عنوان پیش بینی رویدادهای آینده تکیه کنید. کلماتی مانند «انتظار»، «برآورد»، «پروژه»، «بودجه»، «پیش‌بینی»، «پیش‌بینی»، «قصد»، «برنامه»، «ممکن است»، «اراده»، «ممکن است»، «باید»، “باور می کند”، “پیش بینی می کند”، “به طور بالقوه”، “ادامه” و عبارات مشابه (یا نسخه های منفی چنین کلمات یا عباراتی) برای شناسایی چنین اظهارات آینده نگری در نظر گرفته شده است. این اظهارات آینده نگر شامل بدون محدودیت، اهداف و برنامه های تجاری شرکت، مزایای محصولات و خدمات شرکت و عملکرد آتی شرکت و توانایی اجرای استراتژی خود می باشد. این اظهارات آینده نگر مستلزم خطرات و عدم قطعیت های قابل توجهی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی از نظر مادی با نتایج مورد انتظار متفاوت باشد. اکثر این عوامل خارج از کنترل شرکت هستند و پیش بینی آنها دشوار است. عواملی که ممکن است باعث ایجاد چنین تفاوت هایی شوند عبارتند از: موفقیت، هزینه و زمان فعالیت های توسعه محصول و تجاری سازی شرکت، از جمله میزان Swoop® این سیستم توسط متخصصان بهداشت شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. تأثیر COVID-19 بر تجارت شرکت؛ عدم حفظ فهرست سهام عادی کلاس A شرکت در نزدک؛ ناتوانی شرکت در رشد و مدیریت سودآور رشد و حفظ کارکنان کلیدی خود؛ تغییرات در قوانین یا مقررات قابل اجرا؛ عدم توانایی شرکت در تامین مالی در آینده؛ عدم توانایی شرکت در به دست آوردن و حفظ مجوزها یا تأییدیه های نظارتی برای محصولات خود، و هرگونه محدودیت و محدودیت مربوط به هر محصول مجاز یا تأیید شده؛ ناتوانی شرکت در شناسایی، مجوز یا به دست آوردن فناوری های اضافی؛ عدم توانایی شرکت در حفظ قراردادهای مجوز، ساخت، عرضه و توزیع موجود یا آینده و به دست آوردن منابع کافی از محصولات خود؛ ناتوانی شرکت در رقابت با سایر شرکت هایی که در حال حاضر محصولات و خدماتی را که شرکت در حال حاضر می فروشد یا توسعه می دهد، می فروشند یا در حال توسعه هستند. اندازه و پتانسیل رشد بازارها برای محصولات و خدمات شرکت، و توانایی آن در ارائه خدمات به آن بازارها به طور مستقل یا در مشارکت با دیگران؛ قیمت محصولات و خدمات شرکت و بازپرداخت اقدامات پزشکی انجام شده با استفاده از محصولات و خدمات شرکت؛ برآوردهای شرکت از هزینه ها، درآمدها، سرمایه مورد نیاز و نیازهای مالی اضافی؛ نتایج مالی شرکت؛ و سایر ریسک‌ها و عدم قطعیت‌هایی که هر از گاهی در پرونده‌های شرکت نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار شناسایی می‌شوند، از جمله در بخش تحت عنوان «عوامل ریسک». شرکت به خوانندگان هشدار می دهد که فهرست عوامل فوق منحصر به فرد نیست و خوانندگان نباید به اظهارات آینده نگر که فقط از تاریخ ارائه شده است اعتماد کنند. شرکت هیچ وظیفه یا تعهدی برای انتشار عمومی هر گونه به روز رسانی یا تجدید نظر در هر بیانیه آینده نگر برای منعکس کردن هرگونه تغییر در انتظارات خود یا هرگونه تغییر در رویدادها، شرایط یا شرایطی که چنین بیانیه ای بر آن استوار است، متعهد نمی شود.

مخاطب

تماس رسانه ای
شی اسمیت

سلامت + بازرگانی

shay@healthandcommerce.com

تماس برای سرمایه گذاران
ماریسیا بایچ

Gilmartin Group LLC

marissa@gilmartinir.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید