ProvisionAi در 100 سیستم فناوری اطلاعات لجستیک برتر Inbound Logistics گنجانده شد.


FRANKLIN، Tenn.، 23 آوریل 2024 (GLOBE NEWSWIRE) — ProvisionAi، تنها ارائه دهنده راه حل برنامه ریزی حمل و نقل اختصاصی و تکمیل بهینه، اعلام می کند که در سال 2024 به عنوان 100 ارائه دهنده فناوری لجستیک و زنجیره تامین برتر معرفی شده است. لجستیک ورودی مجله ProvisionAi برای پر کردن شکاف بین برنامه ریزی و اجرای حمل و نقل برای استقرار یکپارچه و کمک به مشتریان برای دستیابی به اهداف پایداری خود با انتشار کربن کمتر با استفاده از کامیون های کمتر انتخاب شد.

تام مور، بنیانگذار و مدیر عامل ProvisionAi گفت: “من افتخار می کنم که در بین 100 ارائه دهنده برتر فناوری اطلاعات لجستیک قرار بگیرم.” “ما هیجان زده هستیم که به مشاغل در هر اندازه کمک کنیم تا نوسانات تکمیل موجودی را کاهش دهند و بار کامیون را حذف کنند. مشتریان ما می توانند LevelLoad و AutoO را تأیید کنند2 صرفه جویی در حمل و نقل و بهبود خدمات مشتری برای به دست آوردن مزیت رقابتی.

Felecia Stratton، ویراستار می‌گوید: «با پیشرفت سریع فناوری در لجستیک و زنجیره‌های تأمین، مهم است که شرکت‌هایی را که نوآوری را برای حمل‌کننده‌ها هدایت می‌کنند، بشناسیم و تجلیل کنیم. لجستیک ورودی. “ما برای کشف پیشگامان در زنجیره تامین و فناوری لجستیک هیجان زده هستیم که راه حل های آنها چشم انداز را تغییر می دهد. این به رسمیت شناختن برتری است و بینش ارزشمندی را در مورد روندهای فناوری در حال ظهور در صنعت ما ارائه می دهد.

ProvisionAi به برنامه ریزی “بازی خوب” با اجرا کمک می کند. LevelLoad و AutoO2 ProvisionAi از ریاضیات و هوش مصنوعی برای بهبود فرآیندهای پر کردن، هزینه‌های کمتر، انتشار کربن کمتر و خروج کامیون‌ها از جاده استفاده می‌کنند. AutoO2 بارهای بهینه و کامل ایجاد می کند، باعث صرفه جویی در کربن و کاهش هزینه های حمل و نقل 5-10٪ می شود. LevelLoad با استفاده از حامل های ترجیحی با هزینه کمتر، جریان ترافیک را با بارهای کامل تر هموار می کند.

لیست کامل 100 نفر برتر را می توانید در اینجا مشاهده کنید: https://www.inboundlogistics.com/articles/top-100-logistics-it-providers/.

درباره ProvisionAi
ProvisionAi تضمین می کند که برنامه های عرضه شرکت های جهانی سطوح بالایی از خدمات را ارائه می دهند و می توانند به طور مقرون به صرفه اجرا شوند … یعنی برنامه ریزی و اجرا “با هم بازی می کنند”. LevelLoad

از ProvisionAi یک راه حل برنامه ریزی حمل و نقل بهینه شده برای تکمیل مجدد ظرفیت محدود است. AutoO2 یک طراح بار بهینه سازی است که الزامات استقرار را به تحویل کارآمد و بدون آسیب تبدیل می کند. با هم، LevelLoad و AutoO2 خدمات مشتری و اهداف برنامه ریزی حمل و نقل بلندمدت را علی رغم محدودیت های شبکه تامین ارائه می کنند. نتایج شامل بهبود خدمات به موقع و جامع به مشتریان، بارهای کامل تر، افزایش استفاده از حامل های باربری ترجیحی و هزینه های کمتر است. مشتریان با مناقصه زودهنگام محموله برای رزرو باربری های ترجیحی، پر کردن بهینه کامیون ها برای به حداقل رساندن از دست دادن ظرفیت، بهبود انجام سفارش مشتری و کاهش هزینه ها، میلیون ها دلار صرفه جویی می کنند. فناوری ثبت شده باعث صرفه جویی در هزینه و کربن برای شرکت هایی مانند Unilever، Baxter، P&G و Kimberly-Clark می شود. برای اطلاعات بیشتر به www.provisionai.com مراجعه کنید.

در باره لجستیک ورودی
لجستیک ورودی پلتفرم زنجیره تامین چند رسانه ای پیشرو است که تصمیم گیرندگان و رهبران فکری را در بخش های زنجیره تامین، لجستیک و حمل و نقل هدف قرار می دهد. ماموریت تحریریه این مجله کمک به شرکت‌ها در هر اندازه است تا با تطبیق بهتر سیگنال‌های تقاضا با خطوط عرضه، زنجیره تامین خود را بهینه کنند. اطلاعات بیشتر را می توانید در www.inboundlogistics.com بیابید.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:
بکی بوید
MediaFirst
Becky@MediaFirst.Net
(404) 421-8497

عکس همراه با این اعلامیه در https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/df27ea22-54d2-4bed-9df2-637220b8fadb موجود است

محتوا – Globe Newswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید