اطلاعیه مهلت: فاروقی و فاروقی، LLP ادعاها را از طرف سرمایه گذاران Global Cord بررسی می کند


نیویورک، 23 آوریل 2024 /PRNewswire/ — Faruqi & Faruqi، LLP، یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه اوراق بهادار ملی، در حال بررسی ادعاهای احتمالی علیه شرکت جهانی خون بند ناف (“Global Cord” یا “شرکت”) (NYSE: CO) (OTC: COBF) است و به سرمایه گذاران یادآوری می کند. از 24 ژوئن 2024 آخرین مهلت برای جستجوی نقش شاکی اصلی در دعوی حقوقی دسته جمعی اوراق بهادار فدرال که علیه شرکت تنظیم شده است.


فاروقی و فاروقی، LLP (PRNewsfoto/Faruqi & Faruqi، LLP)فاروقی و فاروقی، LLP (PRNewsfoto/Faruqi & Faruqi، LLP)

فاروقی و فاروقی، شریک دعوی حقوقی اوراق بهادار LLP، جیمز (جاش) ویلسون، سرمایه گذارانی را تشویق می کند که زیان بیش از حد متحمل شده اند. 75000 دلار در Global Cord مستقیماً با او تماس بگیرید تا در مورد گزینه های خود صحبت کنید

اگر متحمل ضررهایی شده اید که بیش از آن است 75000 دلار سرمایه گذاری در سهام گلوبال کورد یا اختیار خرید بین 4 ژوئن 2019 و 3 مه 2022 و مایلید در مورد حقوق قانونی خود صحبت کنید، با یک شریک در Faruqi & Faruqi تماس بگیرید جاش ویلسون به طور مستقیم که در 877-247-4292 یا 212-983-9330 (افزودن 1310). همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید: www.faruqilaw.com/CORBF.

فاروقی و فاروقی یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه اوراق بهادار ملی است که دفاتری در آن دارد نیویورک، پنسیلوانیا، کالیفرنیا و گرجستان. این شرکت از زمان تأسیس در سال 1995، صدها میلیون دلار به سرمایه گذاران بازگردانده است. به www.faruqilaw.com مراجعه کنید.

در طول دوره کلاس، متهمان اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای درباره کسب‌وکار، عملیات و چشم‌انداز شرکت داشتند. به طور خاص، متهمان اظهارات نادرست و/یا گمراه‌کننده کردند و/یا افشا نکردند که: (1) گلوبال کورد از یک استراتژی تخصیص سرمایه طراحی شده برای ذخیره وجوه برای خودی‌های شرکت و اشخاص مرتبط، به جای منافع سهامداران شرکت استفاده کرده است. (ii) تصمیمات گلوبال کورد برای رد چند پیشنهاد خصوصی و وارد شدن به معامله چیزی جز تلاش های خودخواهانه و متناقض متهمان برای هدایت سرمایه های شرکت به افراد داخلی و اشخاص مرتبط نبود. (iii) متهمان اساساً رویکرد گلوبال کورد را در خصوص تخصیص سرمایه، سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک، تملک و معاملات با اشخاص مرتبط به سرمایه‌گذاران به دلیل سوء استفاده از کام و نهادهایش به اشتباه صدها میلیون دلار از شرکت ارائه کردند. و (IV) در نتیجه، اظهارات عمومی شرکت در تمام زمان‌های مربوطه از نظر مادی نادرست و گمراه‌کننده بود.

شامل 29 آوریل 2022پس از بسته شدن بازار، در فرم 6-K ثبت شده در SEC، Global Cord اعلام کرد که برای خرید Cellenkos برای خرید بیشتر، قرارداد قطعی مواد منعقد کرده است. 1 میلیارد دلارشامل 664 میلیون دلار پول نقد و 114 میلیون سهم گلوبال کورد – تقریباً به همان تعداد سهام شرکت موجود است (“معامله”). بنابراین، این معامله منجر به کاهش نصف سهامداران شرکت و مانده نقدی قابل توجه آن شد.

سهام گلوبال کورد با انتشار این خبر سقوط کرد 0.98 دلار به ازای هر سهم یا 28.57 درصد از 3.43 دلار آمریکا در پایان معاملات در 29 آوریل 2022بستن در 2.45 دلار آمریکا برای سهم در 2 مه 2022.

این معامله در کمتر از سه روز از زمانی که برای اولین بار به هیئت مدیره بند ناف جهانی اطلاع داده شد، بدون تایید سهامداران مورد انتظار – و مورد نیاز – برای چنین معامله مهمی انجام شد. علاوه بر این، شرکت به طور قابل توجهی Cellenkos را بیش از حد ارزش گذاری کرده است، به عنوان مثال، با این فرض که تمام درمان های آن تاییدیه نظارتی دریافت می کنند.

مدیران گلوبال کورد این معامله را به نفع خود و سایر افراد داخلی شرکت و اشخاص مرتبط تایید کرده اند. دادگاه در جزایر کیمن از نقش مدیران و مدیریت گلوبال کورد در این معامله انتقاد کرد و اظهار داشت (از جمله نظرات دیگر) که «در این مرحله نمی‌توان هیچ توجیه تجاری قابل فهمی برای شرکت، به‌ویژه در فهرست بودن، برای ورود و اجرای ترتیباتی که از نظر مالی و استراتژیک بسیار مهم با چنین ترکیب شگفت انگیزی از سرعت و مخفی کاری، به ویژه در شرایطی که شرکت در آن قرار داشت (مانند 29 آوریل 2022) تحت کنترل «اقلیت» به جای سهامدار اکثریت».

شامل 3 مه 2022شرکت سرمایه گذاری ساختار اقیانوس آبی، یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت نانجینگ یینگ پنگ، یک دادخواست (“دادخواست”) در دادگاه بزرگ ارائه کرد. جزایر کیمن، یک بخش خدمات مالی که با این معامله مخالف است. به طور خاص، در این دادخواست ادعا شده بود که سلنکوس ارزش بلندمدت قابل تشخیصی ندارد، قیمت خرید معامله نامعقول بوده است، این معامله منجر به کاهش شدید سهامداران گلوبال کورد می شود، و اینکه رابطه نزدیک بین گلوبال کورد و سلنکو باعث تضاد می شود. مورد علاقه، و اینکه معامله بدون اطلاع کافی از سهامداران تایید شده است.

سهام گلوبال کورد با انتشار این خبر سقوط کرد 0.22 دلار آمریکا به ازای هر سهم یا 9.09 درصد برای بسته شدن 2.20 دلار آمریکا برای سهم در 5 مه 2022.

شامل 22 سپتامبر 2022در نتیجه اقدامات فوق الذکر و سایر تخلفات متهمان منفرد در رابطه با مصالحه، دادگاه بزرگ جزایر کیمن مدیران گلوبال کورد را تعلیق کرد و مدیران تصفیه موقت مشترک را برای شرکت منصوب کرد.

پس از انتصاب مدیران تصفیه موقت مشترک، NYSE معاملات سهام عادی گلوبال کورد را به حالت تعلیق درآورد. 23 سپتامبر 2022.

شاکی اصلی منصوب شده از سوی دادگاه، سرمایه‌گذاری است که بیشترین منافع مالی را در تسکین طلب طبقه‌ای دارد که مناسب و معمولی اعضای کلاس است که دعوی را از طرف طبقه فرضی هدایت و کنترل می‌کنند. هر یک از اعضای کلاس فرضی ممکن است به عنوان شاکی اصلی از طریق وکیل انتخابی خود شکایت کند یا ممکن است تصمیم بگیرد که هیچ کاری انجام ندهد و عضو غایب کلاس باقی بماند. توانایی شما برای مشارکت در هر بازیابی مستقل از تصمیم شما برای عمل به عنوان شاکی اصلی است.

فاروقی و فاروقی، LLP همچنین هر کسی را که اطلاعاتی در مورد رفتار گلوبال کورد دارد تشویق می‌کند تا با این شرکت، از جمله افشاگران، کارمندان سابق، سهامداران و دیگران تماس بگیرند.

تبلیغات حمایتی. شرکت حقوقی مسئول این آگهی Faruqi & Faruqi, LLP (www.faruqilaw.com) است. نتایج قبلی نتیجه مشابهی را با توجه به هیچ موضوع آینده تضمین یا پیش بینی نمی کند. ما از فرصتی برای بحث در مورد مورد خاص شما استقبال می کنیم. با تمام پیام ها محرمانه رفتار خواهد شد.


آرم فاروقی و فاروقی (PRNewsfoto/Faruqi & Faruqi, LLP)آرم فاروقی و فاروقی (PRNewsfoto/Faruqi & Faruqi, LLP)

سیسیاسیسیا مشاهده محتوای اصلی برای دانلود رسانه: https://www.prnewswire.com/news-releases/deadline-alert-faruqi–faruqi-llp-investigates-claims-on-behalf-of-investors-of-global-cord-302125261 .html

منبع Faruqi & Faruqi, LLP

لینک به منبع

محتوا روابط عمومی Newswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید