KAYTUS آخرین راه حل های سرور سری V2 را برای برنامه های جدید LLM/GAI در AI EXPO KOREA 2024 ارائه می کند


توانمندسازی شرکت‌ها با راه‌حل‌های هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته خنک‌کننده مایع برای ایجاد زیرساخت‌هایی با راندمان محاسباتی و کارایی انرژی بالاتر

سئول، کره جنوبی – (BUSINESS WIRE) – KAYTUS، یک ارائه دهنده پیشرو زیرساخت فناوری اطلاعات، به عنوان حامی طلایی در نمایشگاه AI EXPO KOREA 2024 شرکت خواهد کرد و آخرین سرورهای سری V2 خود را که برای سناریوهای کاربردی جدید مانند ابر، هوش مصنوعی و داده های بزرگ طراحی شده اند، معرفی می کند. ، با افزایش عملکرد در هر وات بیش از 35٪. KAYTUS راه‌حل‌های هوش مصنوعی سرتاسری را برای سناریوهای کاربردی محبوب LLM و GAI ارائه می‌کند و یک زیرساخت هوشمند خودسازگار برای کاربران ایجاد می‌کند.


اختصاص داده شده به پرش کوانتومی، AI EXPO KOREA بیش از 35000 متخصص صنعت را از تقریباً 300 سازمان گرد هم می آورد تا توسعه و کاربرد فناوری های پیشرفته را به نمایش بگذارند، بحث کنند و ترویج کنند. Deawon CTS و Etevers eBT به KAYTUS می‌پیوندند تا راه‌حل‌های محصولی انعطاف‌پذیرتر و پیشرفته‌تر را به نمایش بگذارند.

مدل ها و برنامه های کاربردی بزرگ GAI جدید نیاز به زیرساخت های جدید را ایجاد می کند

با پیشرفت هوش مصنوعی مولد (GAI)، مدل‌های بزرگی مانند GPT، LLaMA، Falcon و ChatGLM به بهبود بهره‌وری اجتماعی و تغییر و نوسازی صنایع سنتی کمک می‌کنند. آنها نه تنها تقاضا برای قدرت محاسباتی بیشتر را افزایش می دهند، بلکه مشکل راندمان محاسباتی پایین را نیز آشکار می کنند. به عنوان مثال، مدل بزرگ GPT-3 زمانی که بر روی کلاسترهای GPU با توان مصرفی تا 284000 کیلووات ساعت آموزش داده می شود، بازده محاسباتی تنها 21.3 درصد را به دست می آورد. از آنجایی که تراشه‌های محاسباتی هوش مصنوعی (با مصرف انرژی تا 1000 وات) و چگالی محاسباتی همچنان در حال بهبود هستند، افزایش راندمان محاسباتی و کاهش مصرف انرژی به چالش‌هایی برای مراکز داده تبدیل شده است.

KAYTUS معتقد است که راندمان محاسباتی بالاتر با بهبود عملکرد اندازه گیری شده و استفاده از منابع حاصل می شود. نرم افزار و سخت افزار سرور را می توان با استفاده از طراحی برنامه گرا سیستماتیک با هم بهینه کرد. جدیدترین سرورهای سری KAYTUS V2 محاسبات متنوع و ناهمگن را با بهینه سازی مشترک نرم افزار و سخت افزار برای سناریوهای کاربردی دنیای واقعی برای دستیابی به راندمان محاسباتی بالاتر، بازده انرژی و عملکرد محاسباتی در واحد انرژی مصرف شده با عملکرد بیش از 35 درصد در هر وات پوشش می دهند.

مجموعه کاملی از راه حل های هوش مصنوعی برای سناریوهای کاربردی جدید هوش مصنوعی

KAYTUS مجموعه کاملی از راه‌حل‌های هوش مصنوعی را برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای قدرت محاسباتی در سناریوهای کاربردی LLM و GAI، از جمله ساخت محیط خوشه، برنامه‌ریزی توان محاسباتی، و توسعه برنامه‌های کاربردی مدل بزرگ برای کمک به کاربران در توسعه زیرساخت‌های مدل بزرگ ارائه می‌کند.

MotusAI، پلتفرم برنامه‌ریزی توان محاسباتی KAYTUS، تحویل سرتاسری را برای توسعه و استقرار مدل‌های هوش مصنوعی فراهم می‌کند. از طریق بهینه‌سازی سیستماتیک استفاده از منابع و زمان‌بندی، فرآیند آموزش و اطمینان، و مدیریت الگوریتم و برنامه در آموزش مدل‌های بزرگ، به قابلیت تحمل خطا برای وظایف آموزشی مجهز شده و از آموزش مداوم و مستمر اطمینان می‌دهد. KAYTUS طیف متنوعی از سرورهای هوش مصنوعی را با بالاترین عملکرد صنعت ارائه می‌کند، کارایی محاسباتی را تا 54 درصد در هنگام آموزش یک مدل بزرگ با هزاران میلیارد پارامتر افزایش می‌دهد و زمان آموزش را به میزان یک هفته در مقایسه با میانگین صنعت کاهش می‌دهد. قابلیت‌های هوش مصنوعی 30 درصد بهبود یافته‌اند و امکان استفاده حداکثری از قدرت پردازش را فراهم می‌کنند.

  • KR6288B2که شامل 8 پردازنده گرافیکی در فضای طلایی 6U است، به کاربران اجازه می دهد تا به عملکرد عالی و حداکثر بهره وری انرژی دست یابند. این برای انواع برنامه ها در مراکز داده بزرگ، از جمله آموزش مدل های بزرگ، NLP، توصیه، AIGC و AI4Science مناسب است.
  • KR4268B2 یکی از انعطاف پذیرترین سرورهای هوش مصنوعی در صنعت است که از بیش از 100 پیکربندی پشتیبانی می کند. دارای 10 پردازنده گرافیکی DS PCIe در فضای 4U، مناسب برای سناریوهای کاربردی پیچیده مانند یادگیری عمیق، فراجهان، AIGC و AI+Science.

یک خانواده کامل از سرورهای خنک کننده مایع برای بهبود مستمر در بهره وری انرژی سیستم

خانواده کامل سرورهای KAYTUS V2 از خنک کننده مایع با پوشش سرد پشتیبانی می کند، از جمله سرورهای عمومی، سرورهای با چگالی بالا، سرورهای هوش مصنوعی و سرورهای رک. از ویژگی های خنک کننده تک تراشه 1000 واتی، خنک کننده مایع تمام اجزای کلیدی، استقرار با چگالی بالا و PUE تقریباً 1.0 برخوردار است.

علاوه بر این، کابینت خنک کننده تمام مایع KAYTUS از صفحات سرد و درب پشتی خنک کننده مایع استفاده می کند که به طور کامل از خنک کننده طبیعی استفاده می کند تا واقعاً “عملکرد بدون تهویه مطبوع” را ارائه دهد و PUE 1.05 را به دست آورد. این می تواند از تراکم توان 100 کیلووات در هر کابینت پشتیبانی کند که بیش از 10 برابر بیشتر از مراکز داده سنتی است، در حالی که استفاده از فضا را 5 تا 10 برابر افزایش می دهد.

تاریخ: 1 اردیبهشتخ – 3 میrd
مکان: سالن D COEX، سئول

غرفه: #11

تاریخ: 2 اردیبهشتهفتم
مکان: سالن D COEX، سئول

کارگاه آموزشی: Generative AI و ChatGPT، بازی تغییر دهنده بازی این دوره

سخنگوی: EJ YOO، مدیر عامل شرکت KAYTUS کره

درباره KAYTUS

KAYTUS ارائه دهنده پیشرو محصولات و راه حل های زیرساخت فناوری اطلاعات است که طیف وسیعی از محصولات زیرساخت پیشرفته، باز و سبز را برای ابر، هوش مصنوعی، لبه و دیگر سناریوهای در حال ظهور ارائه می دهد. با رویکرد مشتری محور، KAYTUS به طور انعطاف پذیری به نیازهای کاربر از طریق مدل تجاری انعطاف پذیر خود پاسخ می دهد. در KAYTUS.com بیشتر بیاموزید

مخاطب

رسانه های جمعی

media@kaytus.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید