فروشگاه گل سرسبد جهانی Kura Sushi Ginza در روز پنجشنبه، 25 آوریل 2024 افتتاح می شود.


سفر در زمان به دوره ادو ژاپن!

فروشگاهی با فضای تعاملی که در آن مشتریان می‌توانند از «Edo fun» از جمله غرفه‌های غذا با الهام از دنیا لذت ببرند ukiyo-e نقوش چوبی برای افتتاح در گینزا

توکیو – (بیزینس سیم)–#گینزا– کورا سوشی، شرکت (رئیس: Kunihiko Tanaka؛ دفتر مرکزی: Sakai City، اوزاکا)، که زنجیره سوشی تسمه نقاله “Kura Sushi” را اداره می کند، “Kura Sushi Global Flagship Store Ginza” را افتتاح خواهد کرد، ششمین فروشگاه شاخص جهانی خود. در ژاپن در روز پنجشنبه، 25 آوریل 2024، در داخل دروازه Marronnier Ginza 2. این فروشگاه توسط Kashiwa Sato، یکی از مدیران خلاق برجسته ژاپن ایجاد شد و اولین مکان زنجیره سوشی تسمه نقاله است که در منطقه Ginza افتتاح شد.




در مارس 2024، تعداد گردشگران خارجی که از ژاپن دیدن کردند، رکورد جدیدی را ثبت کرد1، تقاضا برای گردشگری ورودی به سرعت بهبود یافت و در حال افزایش است. علاوه بر این، توکیو بیش از هر شهر دیگری در جهان دارای رستوران‌هایی است که توسط راهنمای رستوران جهانی رتبه‌بندی شده‌اند، و به‌ویژه گینزا منطقه‌ای است که برخی از بهترین رستوران‌های ژاپن را در خود جای داده است.

به همین دلیل است که در گینزا، منطقه ای که غذاخوری ها را از سراسر جهان جذب می کند، Kura Sushi در حال افتتاح یک فروشگاه بزرگ جهانی است که با مفهوم سرگرمی به سبک Edo، نام سابق توکیو در طول سال، با نیازهای مهمانان خارجی سازگار است. دوره ادو (1603-1868).

این فروشگاه دارای «Kura Koedo» است، فضایی با الهام از غرفه‌های غذای دوره ادو که با چاپ‌های چوبی به تصویر کشیده شده است. ukiyo-e هنرمند هیروشیگه اوتاگاوا2. در اینجا، کارکنان سوشی، تمپورا و کوفته‌های برنجی سیخ‌شده را درست در مقابل مشتریان آماده می‌کنند و Kura Sushi را به اولین زنجیره سوشی تسمه نقاله‌ای تبدیل می‌کند که به مشتریان این شانس را می‌دهد تا اجراهای زنده را به عنوان یک ارزش افزوده جدید تجربه کنند.

این فروشگاه مجهز به طولانی ترین تسمه نقاله کورا سوشی در تاریخ خواهد بود که به مشتریان این امکان را می دهد تا لذت چرخاندن سوشی را که مشخصه بارز کورا سوشی است، تجربه کنند. همانطور که در فروشگاه های شاخص جهانی موجود، فضای داخلی به طراحی مدرن ژاپنی تزئین خواهد شد ukiyo-e عکس ها و فانوس های کاغذی و با میزها و ستون های چوبی ساده همراه با پدران.

کورا سوشی به ارائه تجربیات آشپزی فراموش نشدنی ادامه خواهد داد که به مشتریان در سراسر جهان امکان می دهد طعم لذیذی را که کورا سوشی از زمان شروع به کار خود به عنوان یک شرکت به آن متعهد بوده است و همچنین لذت تکاملی از سوشی تسمه نقاله را تجربه کنند.

1 سازمان ملی گردشگری ژاپن، ورود بازدیدکنندگان (ارقام اولیه مارس 2024) (منتشر شده در 17 آوریل 2024)

2 منظره معروف از پایتخت شرقی، سرگرمی در انتظار ماه در شب بیست و ششم در تاکاناوا

ویژگی های Kura Sushi Global Flagship Store Ginza

■ «کورا کوئدو» دنیای اوتاگاوا هیروشیگه را بازسازی می کند ukiyo-e نقش های چوبی سه غرفه با کوفته سوشی، تمپورا و برنجی

فروشگاه گینزا اولین فروشگاه سوشی کورا خواهد بود که فضایی با الهام از کورا کوئدو را در خود جای داده است ukiyo-e حکاکی های هنرمند اوتاگاوا هیروشیگه که صحنه های ادو را به تصویر می کشد (توکیو در دوره ادو، 1603-1868).مناظر معروف پایتخت شرقی، سرگرمی در انتظار ماه در شب بیست و ششم در تاکاناواکه دیوارهای فروشگاه های شاخص جهانی Kura Sushi را زینت می دهد، مردم ادو را در حال جشن گرفتن بیست و ششمین روز از هفتمین ماه تقویم قدیمی قمری ژاپن، جشن بودایی که مردم به ماه دعا می کردند، نشان می دهد. این چاپ به وضوح فرهنگ مردم شهر ادو را نشان می دهد که آنها برای یک مناسبت خاص گرد هم می آیند، از جمله غرفه های سوشی، تمپورا، نودل سوبا و شیرینی همراه با آتش بازی، مردی با لباس اختاپوس و مردمی با کیمونوهای زیبا. درست مثل داخل ukiyo-e چاپ، “Kura Koedo” غرفه های مواد غذایی با سوشی، تمپورا و کوفته های برنج سیخ شده را در پس زمینه ای از “آتش بازی” نشان می دهد. سه غرفه مواد غذایی غذاهای تازه ای را ارائه می دهند که مشتریان می توانند از روی صندلی خود سفارش دهند. مشتریان می توانند در فضایی که به نظر می رسد از دوره Edo منتقل شده است، از ارائه غرفه های مواد غذایی معتبر لذت ببرند.

محصولی با نسخه محدود در فروشگاه گل سرسبد جهانی Kura Sushi Ginza

* پس از رسیدن به مقدار برنامه ریزی شده، برخی از ظروف دیگر فروخته نمی شوند.

بررسی فروشگاه

● نام فروشگاه:

“فروشگاه پرچمدار جهانی کورا سوشی گینزا”

● آدرس:

طبقه 7، دروازه مارونیه گینزا 2

3-2-1 گینزا، چو-کو، توکیو، 0061-104

● ساعات کاری:

[Weekdays] 11:00 الی 23:00 *آخرین سفارشات ساعت 22:30

[Saturdays and Sundays] 10:20 الی 23:00 * آخرین سفارشات ساعت 22:30

*ساعت کاری در معرض تغییر است.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی Kura Sushi مراجعه کنید: https://www.kurasushi.co.jp/

مخاطب

برای سؤالات رسانه ای در مورد این بیانیه مطبوعاتی:
بخش روابط عمومی شرکت Kura Sushi, Inc. پست الکترونیکی: prhq_kurasushi@kura-corp.co.jp

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید