Crypto Hub شراکت با شبکه Areon را اعلام کرد


کویمبرا، پرتغال، 23 آوریل 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Crypto Hub، پلتفرم غیرمتمرکز Launchpad، شراکت استراتژیک خود را با شبکه Areon اعلام کرده است که نقطه عطف مهمی برای هر دو سازمان است. این همکاری دوره جدیدی از نوآوری در اکوسیستم آرئون را رقم زد و مجموعه کاملی از ابزارها را برای پیمایش و موفقیت در فضای کریپتو در اختیار کاربران قرار داد.

Crypto Hub با پیوستن به نیروها، به عنوان اولین پلتفرم رسمی برای راه اندازی شبکه Areon، بر تعهد خود به پیشرفت فناوری بلاک چین تاکید کرد. این اتحاد نقاط قوت دو رهبر صنعت را ترکیب کرد و نوید تغییر چشم‌انداز استارت‌آپ‌های غیرمتمرکز را داد.

درباره شبکه آرئون

شبکه آرئون با بلاک چین پیشرفته سطح 1 و مکانیسم اجماع نوآورانه اثبات منطقه (PoA) خود را متمایز کرد. شبکه آرئون با سرعت تراکنش سریع، حداقل هزینه گاز و اقدامات امنیتی قوی، مزیت بی نظیری را در محیط رقابتی ارزهای دیجیتال امروزی به کاربران ارائه کرده است.

ادغام Crypto Hub

ادغام شبکه Areon در Crypto Hub عصر جدیدی از فرصت را برای کاربران Areon آغاز کرده است. به لطف این همکاری، کاربران به مجموعه کاملی از ابزارهای غیرمتمرکز که برای پیمایش و موفقیت در اکوسیستم شبکه Areon طراحی شده اند، دسترسی دارند.

Crypto Hub به عنوان یک کاتالیزور برای نوآوری عمل کرده است و کارآفرینان و سرمایه گذاران را به طور یکپارچه به هم متصل می کند و در عین حال راه حل های قوی برای پیشبرد تلاش های ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. Crypto Hub چه تنوع سبدهای سرمایه گذاری باشد و چه راه اندازی پروژه های ارز دیجیتال جدید، ابزارها و پشتیبانی مورد نیاز برای موفقیت را ارائه می دهد.

جوایز انحصاری برای پروژه های Areon

پروژه‌هایی که در شبکه Areon از طریق Crypto Hub راه‌اندازی شده‌اند، بسیاری از جوایز و مزایای انحصاری را که برای پشتیبانی از سفر آنها طراحی شده‌اند، باز کرده‌اند. Crypto Hub از مشاوره شخصی با کارشناسان شبکه Areon گرفته تا ارتقاء تبلیغات و بازاریابی هدفمند، پشتیبانی کامل را در هر مرحله ارائه کرده است.

این پاداش ها عبارتند از:

– تدریس خصوصی؛
– ترویج تبلیغات و بازاریابی؛
– پشتیبانی از لیست در CEX؛
– پشتیبانی نقدینگی؛
– کوپن برای حسابرسی KYC و قراردادهای هوشمند؛

برای کسب اطلاعات بیشتر، برای جلسه آینده Ask Me Anything (AMA) با شبکه Areon به انجمن Crypto Hub بپیوندید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مشارکت، در Luma ثبت نام کنید و در Galxe جوایزی دریافت کنید.


            

محتوا – Globe Newswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید