BlackLine تاریخ درآمد سه ماهه اول 2024 را اعلام کرد


لس آنجلس، 23 آوریل 2024 (GLOBE NEWSWIRE) — BlackLine, Inc. (Nasdaq: BL) امروز اعلام کرد که نتایج مالی را برای سه ماهه اول منتهی به 31 مارس 2024، پس از بسته شدن بازار در روز سه شنبه، 7 می 2024 در یک کنفرانس تلفنی که توسط مدیریت در ساعت 14:00 PT / 17 برگزار شد، گزارش خواهد کرد. 00 به وقت شرقی. پخش زنده و پخش زنده در وب سایت BlackLine’s Investor Relations به آدرس https://investors.blackline.com/ در دسترس خواهد بود. برای دسترسی به تماس تلفنی کنفرانس، لطفاً اینجا ثبت نام کنید و جزئیات اتصال به شما ارائه خواهد شد. برای جلوگیری از تاخیر، شرکت کنندگان را تشویق می کنیم که پانزده دقیقه قبل از زمان شروع برنامه ریزی شده به تماس کنفرانس بپیوندند.

درباره بلک لاین

شرکت ها می آیند خط سیاه (Nasdaq: BL) زیرا فرآیندهای حسابداری دستی و مالی سنتی آنها پایدار نیست. پلتفرم مبتنی بر ابر و خدمات پشتیبانی مشتری پیشرو در بازار BlackLine به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با یکسان کردن داده‌ها و فرآیندهایشان، خودکارسازی کارهای تکراری و افزایش مسئولیت‌پذیری از طریق دیده شدن، به حسابداری مدرن انتقال یابند. BlackLine راه‌حل‌هایی را برای مدیریت و خودکارسازی فرآیندهای بسته مالی، حسابداری داخلی، پرداخت صورت‌حساب و یکپارچه‌سازی ارائه می‌کند – الهام‌بخش، حمایت و راهنمایی کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط ​​در سفر تحول مالی دیجیتالی خود.

نزدیک به 4400 مشتری به BlackLine اعتماد دارند تا به آنها کمک کند سریعتر با نتایج کامل و دقیق بسته شوند. این شرکت پیشگام در بازار بسته مالی ابری است و به عنوان رهبر مشتری در سایت‌های پیشرو در بررسی کاربران نهایی از جمله G2 و TrustRadius شناخته می‌شود. بلک لاین یک شرکت جهانی است که در مراکز تجاری بزرگ از جمله لس آنجلس، نیویورک، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، لندن، پاریس، فرانکفورت، توکیو، سیدنی، بنگلور و سنگاپور فعالیت می کند. برای اطلاعات بیشتر به blackline.com مراجعه کنید.

ارتباط با سرمایه گذار:
مت هامفریس، CFA
matt.humphries@blackline.com

محتوا – Globe Newswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید