ایجاد مسیرهای جدید: Mannatech با دفتر تایلند گسترش می یابد، افتتاحیه بزرگ سپتامبر 2024


FLOWER MOUND، تگزاس – (BUSINESS WIRE) – Mannatech، شرکت (NASDAQ: MTEX)، یک شرکت پیشرو در سلامت و تندرستی جهانی که متعهد به تغییر زندگی از طریق فناوری گلایکان است، خوشحال است که نقطه عطف مهمی را در تلاش‌های خود برای توسعه‌ها اعلام کند. با تعهد قوی به توانمندسازی مردم و جوامع از طریق راه‌حل‌های نوآورانه مراقبت‌های بهداشتی، Mannatech خوشحال است که گسترش بیشتر خود را در منطقه ASEAN با راه‌اندازی رسمی به بازار تایلند اعلام کند.


این افتتاحیه باعث حضور جهانی Mannatech در 26 بازار خواهد شد. ^

Mannatech Associates موجود و آینده مشتاقانه منتظر راه اندازی رسمی در تایلند در 17 ژوئن 2024 هستند. در طول افتتاحیه نرم افزاری، افراد می توانند به عنوان Mannatech Associates ثبت نام کنند. علاوه بر این، ما مراقبت از پوست Luminovation™، اولین خط K-Beauty را راه اندازی خواهیم کرد. این اولین گام به سوی استقرار یک حضور قدرتمند در منطقه است که پایه و اساس آینده را پی ریزی می کند. این ورود جدید به بازار یک رویداد مهم برای Mannatech و شرکای اختصاصی آن است.

“گسترش Mannatech به تایلند اولین بازار جدید ما در چند سال گذشته است و فرصتی هیجان انگیز برای معرفی محصولات ما به کشور و فرهنگ جدید فراهم می کند. تیم پرتاب به رهبری Roh Jae Hong، مدیر کل Mannatech کره، تحقیقات گسترده ای در بازار انجام داد و به طور خستگی ناپذیری برای آماده شدن برای این پرتاب تلاش کرد. ما مطمئن هستیم که محصولات و مدل تجاری ما برای بازار تایلند مناسب است.»

تایلند به عنوان یک بازار با پتانسیل بالا با جمعیت 70 میلیون نفری، بازار فروش مستقیم حدود 3.1 میلیارد دلار و بازار مکمل های غذایی 3.9 میلیارد دلار در سال 2020 دیده می شود. انتظار می رود ورود Mannatech به تایلند به عنوان سکوی پرشی برای پیشگامان در بازار آسیای جنوب شرقی باشد.

علاقه به این بازار زیاد بوده است و من به توانایی تیم برای توسعه و رشد این بازار اعتقاد دارم. این تیم مشتاقانه منتظر حمایت از مشتریان و شرکای جدید ما و معرفی آنها با فناوری گلایکان است.

دفتر نیو تایلند که برای تقویت همکاری، نوآوری و رشد طراحی شده است، تعهد تزلزل ناپذیر Mannatech به ارائه پشتیبانی بی نظیر از شرکای فروش مستقل خود را نشان می دهد. از میزبانی جلسات تا میزبانی جلسات آموزشی، این تسهیلات برای تسهیل موفقیت همکاران Mannatech در آغاز سفر کارآفرینی خود تجهیز شده است.

آدرس دفتر در تایلند؛ شماره 90 جاده Ratchadaphisek، منطقه فرعی Huai Khwang، Huai Khwang District، بانکوک، 10310، تایلند

Mannatech تایلند افتتاحیه بزرگی را در سپتامبر 2024 برگزار خواهد کرد.

افتتاحیه بزرگ دفتر Mannatech تایلند با حضور تعدادی از مهمانان ویژه از جمله رئیس و مدیر عامل این شرکت، لاندن فردریک، مدیر عامل Mannatech کره، Roh Jae Hong و دیگر مقامات ارشد Mannatech برگزار خواهد شد.

از همکاران Mannatech از سرتاسر جهان و همچنین اعضای علاقمند از عموم دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند.

منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید زیرا Mannatech راه را برای آینده ای روشن تر و سالم تر در تایلند و فراتر از آن هموار می کند.

برای شروع تغییر زندگی خود یا زندگی اطرافیانتان، به سایت Mannatech.com مراجعه کنید.

درباره Mannatech

یک رهبر جهانی در فناوری گلایکان، مناتخ انقلابی در تغذیه، سلامت سیستم ایمنی، کاهش چربی، مراقبت از پوست و موارد دیگر. ماموریت Mannatech کمک به مردم برای داشتن زندگی شادتر، سالم‌تر و ثروتمندتر با توسعه راه‌حل‌های سلامت مبتنی بر علم و نوآورانه و پرورش فرهنگی است که در آن روحیه کارآفرینی رشد می‌کند. Mannatech با بیش از 30 سال تجربه و فعالیت در بیش از 25 کشور جهان متعهد به تغییر زندگی است.

برای اطلاعات بیشتر به Mannatech.com مراجعه کنید.

^ Mannatech به عنوان بخشی از یک پلت فرم تجارت الکترونیک فرامرزی که از مدل بازاریابی شبکه ای جدا است در چین فعالیت می کند.

لطفاً توجه داشته باشید: این نسخه حاوی “بیانیه های آینده نگر” به معنای بخش 27A قانون اوراق بهادار 1933، با اصلاحیه، بخش 21E قانون بورس اوراق بهادار سال 1934، با اصلاحیه، و قانون اصلاح دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. . این عبارات آینده نگر را می توان به طور کلی با عبارات یا اصطلاحاتی مانند “قصد” یا سایر کلمات مشابه یا منفی این اصطلاحات شناسایی کرد. به طور مشابه، شرح اهداف، استراتژی ها، برنامه ها، اهداف یا اهداف Mannatech مندرج در اینجا نیز بیانیه های آینده نگر در نظر گرفته می شود. Mannatech معتقد است که این نسخه باید همراه با تمام پرونده های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده خوانده شود و به خوانندگان خود هشدار می دهد که این اظهارات آینده نگر در معرض برخی رویدادها، خطرات، عدم قطعیت ها و سایر عوامل هستند. برخی از این عوامل شامل ناتوانی Mannatech در جذب و حفظ شرکا و اعضا، افزایش رقابت، دعوی قضایی، تغییرات مقرراتی و برنامه ریزی شده برای ورود به بازارهای بین المللی جدید است. اگرچه Mannatech معتقد است که انتظارات، اظهارات و مفروضات منعکس شده در این اظهارات آینده نگر معقول هستند، اما به خوانندگان هشدار می دهد که همیشه به دقت همه عوامل خطر و هر اظهارات هشدار دهنده دیگری را هنگام ارزیابی هر بیانیه آینده نگر در این نسخه و همچنین مواردی که در این نسخه ارائه می شود، در نظر بگیرند. در جدیدترین گزارش سالانه خود در مورد فرم 10-K و گزارش فصلی در مورد فرم 10-Q، و در سایر پرونده های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، از جمله گزارش های جاری در مورد فرم 8-K، بیان شده است. تمام اظهارات آینده نگر موجود در این سند فقط از تاریخ انتشار این سند صحبت می کنند.

مخاطب

گریس شماره

مدیر بازاریابی، Mannatech کره

(972) 471-7400

ir@mannatech.com
www.mannatech.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید