نزدک حمل 180 روزه را تمدید کرد


هیچ اثر فوری بر عرضه نزدک یا معاملات سهام عادی این شرکت وجود ندارد

YOKNEAM ILLIT، اسرائیل، 24 آوریل 2024 (GLOBE NEWSWIRE) — Wearable Devices Ltd. (Nasdaq: WLDS, WLDSW) (“Wearable Devices” یا “Company”)، یک شرکت فناوری که ابزارهای پوشیدنی بدون تماس را با استفاده از هوش مصنوعی توسعه و توسعه می دهد. اعلام کرد که نامه اخطاری را از بازار سهام نزدک (“Nasdaq”) دریافت کرده است مبنی بر اینکه به شرکت یک دوره انطباق 180 روزه اضافی یا تا 21 اکتبر 2024 داده شده است تا مجدداً مطابق با قانون حداقل قیمت پیشنهادی نزدک باشد.

تصمیم نزدک مبتنی بر انطباق شرکت با الزام به ادامه عرضه به ارزش بازار سهام عمومی و سایر الزامات قابل اعمال برای عرضه اولیه در بازار سرمایه نزدک است، به استثنای الزامات قیمت عرضه، و اطلاعیه کتبی شرکت در مورد قصد آن برای رفع کمبود در طول دوره انطباق دوم و در صورت لزوم از طریق تقسیم معکوس سهام.

نزدک در نامه‌ای به تاریخ 24 اکتبر 2023 به شرکت اطلاع داد که بر اساس 30 روز کاری متوالی قبلی، سهام عادی شرکت دیگر حداقل قیمت پیشنهادی 1.00 دلار برای هر سهم را برآورده نمی‌کند. بنابراین، مطابق با قوانین فهرست نزدک، به شرکت 180 روز تقویمی یا تا 22 آوریل 2024 فرصت داده شد تا انطباق را بازگرداند.

اگر در هر زمانی قبل از 21 اکتبر 2024، قیمت پیشنهادی پایانی سهام عادی شرکت حداقل 1.00 دلار به ازای هر سهم برای حداقل 10 روز کاری متوالی باشد، شرکت پیروی از این قانون نزدک را از سر خواهد گرفت و این موضوع بسته خواهد شد. .

این اطلاعیه فعلی نزدک تأثیری فوری بر عرضه یا معاملات سهام عادی این شرکت ندارد، سهامی که در بازار سرمایه نزدک با نماد “WLDS” به معامله ادامه خواهد داد.

درباره Wearable Devices Ltd.

شرکت های پوشیدنی با مسئولیت محدود یک شرکت در حال رشد است که فناوری رابط عصبی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بازارهای B2C و B2B توسعه می دهد. محصول شاخص این شرکت، Mudra Band برای اپل واچ، فناوری نوآورانه و الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در یک نوار شیک و کاربردی ترکیب می‌کند که از حسگرهای اختصاصی برای شناسایی حرکات ظریف انگشت و مچ استفاده می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون تماس با دستگاه‌های متصل ارتباط برقرار کند. این شرکت همچنین یک محصول B2B را به فروش می‌رساند که از فناوری و ویژگی‌های مشابه Mudra Band استفاده می‌کند و بر اساس مجوز در اختیار مشاغل قرار می‌گیرد. Wearable Devices متعهد به ساخت فناوری پیشرو در صنعت است که از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های اختصاصی، نرم‌افزار و سخت‌افزار برای تنظیم استاندارد ورودی برای واقعیت توسعه‌یافته، یکی از سریع‌ترین مناظر در حال رشد در صنعت فناوری استفاده می‌کند. سهام عادی و ضمانت‌نامه‌های این شرکت به ترتیب با نمادهای “WLDS” و “WLDSW” در نزدک معامله می‌شوند.

سلب مسئولیت بیانیه آینده نگر

این بیانیه مطبوعاتی حاوی “بیانیه های آینده نگر” به معنای بخش 27A قانون اوراق بهادار 1933، با اصلاحیه، و بخش 21E قانون اوراق بهادار سال 1934، با اصلاحیه است که باید تحت پوشش “بندر امن” ایجاد شده باشد. توسط آن بخش ها اظهارات آینده نگر که مبتنی بر مفروضات خاصی هستند و برنامه ها، استراتژی ها و انتظارات آینده ما را توصیف می کنند، عموماً با عبارات آینده نگر مانند “باور”، “انتظار”، “ممکن است”، “باید”، “می توانم” شناسایی می شوند. جستجو، «نیت»، «برنامه»، «هدف»، «تخمین»، «پیش‌بینی» یا سایر اصطلاحات مشابه. به عنوان مثال، زمانی که در مورد ازسرگیری انطباق با الزامات مستمر بورس نزدک، زمان‌بندی و اثرات آن و همچنین به نتیجه رسیدن احتمالی تقسیم معکوس سهام بحث می‌کنیم، از اظهارات آینده‌نگر استفاده می‌کنیم. همه اظهارات، به غیر از اظهارات واقعیت تاریخی، که در این بیانیه مطبوعاتی در مورد استراتژی‌ها، چشم‌اندازها، وضعیت مالی، عملیات، هزینه‌ها، برنامه‌ها و اهداف ما گنجانده شده است، بیانیه‌های آینده‌نگر هستند. اظهارات آینده نگر نه حقایق تاریخی هستند و نه تضمینی برای عملکرد آینده. در عوض، آنها فقط بر اساس باورها، انتظارات و فرضیات فعلی ما در مورد آینده کسب و کار، برنامه ها و استراتژی های آینده، پیش بینی ها، رویدادها و روندهای مورد انتظار، اقتصاد و سایر شرایط آینده ما هستند. از آنجایی که اظهارات آینده‌نگر مربوط به آینده است، در معرض عدم قطعیت‌ها، ریسک‌ها و تغییرات ذاتی در شرایطی هستند که پیش‌بینی آن‌ها دشوار است و بسیاری از آنها خارج از کنترل ما هستند. نتایج واقعی و وضعیت مالی ما ممکن است با مواردی که در صورت‌های آینده‌نگر نشان داده شده است متفاوت باشد. بنابراین، شما نباید به هیچ یک از این اظهارات آینده نگر اعتماد کنید. عوامل مهمی که می‌توانند باعث شوند نتایج واقعی و وضعیت مالی ما با موارد ذکر شده در صورت‌های آینده‌نگر متفاوت باشد، از جمله موارد زیر است: توانایی ما برای بازاریابی موفق محصولات و خدمات؛ پذیرش مشتریان از محصولات و خدمات ما؛ توانایی مستمر ما برای پرداخت هزینه های عملیاتی و توانایی پاسخگویی به تقاضا برای محصولات و خدماتمان؛ میزان و ماهیت رقابت با سایر محصولات و خدمات امنیتی و مخابراتی؛ اثرات تغییرات در حوزه امنیت سایبری و بازارهای مخابراتی؛ توانایی ما برای توسعه موفقیت آمیز محصولات و خدمات جدید؛ موفقیت ما در ایجاد و حفظ قراردادهای همکاری، اتحادهای استراتژیک، صدور مجوز و ترتیبات تامین کننده؛ توانایی ما برای رعایت مقررات قابل اجرا؛ و سایر ریسک‌ها و عدم قطعیت‌هایی که در گزارش سالانه ما در مورد فرم 20-F ارائه شده در 15 مارس 2024 و سایر پرونده‌های ما در کمیسیون بورس و اوراق بهادار توضیح داده شده است. ما هیچ تعهدی برای به‌روزرسانی عمومی هرگونه اظهارات آینده‌نگر کتبی یا شفاهی که ممکن است گهگاه در نتیجه اطلاعات جدید، رویدادهای آینده یا موارد دیگر بیان شود، نداریم.

تماس با سرمایه گذار

والتر فرانک
روابط سرمایه گذار IMS
203.972.9200
wearabledevices@imsinvestorrelations.com

محتوا – Globe Newswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید