رنساس پیش بینی های تلفیقی را اعلام کرد – اخبار امروز


توکیو – (بیزینس سیم)–#پیش بینی های تلفیقی– شرکت Renesas Electronics (TSE: 6723)، ارائه دهنده پیشرو راه حل های نیمه هادی پیشرفته، امروز نتایج مالی تلفیقی خود را برای شش ماه منتهی به 30 ژوئن 2024 اعلام کرد.


گروه Renesas Electronics («گروه») به دلیل دشواری پیش‌بینی نتایج کل سال با دقت بالا به دلیل نوسانات کوتاه‌مدت بازار نیمه‌رساناها، پیش‌بینی‌های تلفیقی خود را به صورت یک محدوده گزارش می‌کند. علاوه بر این، برای ارائه اطلاعات مفید برای درک بهتر عملکرد مستمر گروه، معیارهایی مانند درآمد، حاشیه ناخالص و حاشیه عملیاتی در قالب غیر GAAP ارائه شده است که موارد یکبار مصرف مربوط به تملک ها و سایر تنظیمات را حذف یا تعدیل می کند. از جمله هزینه های غیر تکراری یا درآمد ناشی از شاخص های مالی (بر اساس GAAP، IFRS) طبق مجموعه ای از قوانین خاص. پیش بینی حاشیه ناخالص و حاشیه عملیاتی بر اساس نقطه میانی پیش بینی درآمد است.

پیش بینی های تلفیقی برای شش ماه منتهی به 30 ژوئن 2024

(از 1 ژانویه 2024 تا 30 ژوئن 2024)

به میلیون ین

غیر GAAP

درآمد

غیر GAAP

سود ناخالص

غیر GAAP

حاشیه عملیاتی

پیش بینی های اولیه

پیش بینی ها از

25 آوریل 2024

699,290

به 714290

56.1٪

31.4٪

افزایش کاهش)

درصد تغییر

کمک:

دوره مربوط به سال قبل (1 ژانویه 2023 تا 30 ژوئن 2023)

728383

56.8٪

34.8٪

توجه داشته باشید:

اعداد غیر GAAP با حذف یا تنظیم موارد غیر تکراری و سایر تنظیمات از ارقام GAAP (مبتنی بر IFRS) مطابق با مجموعه ای از قوانین خاص محاسبه می شوند. گروه بر این باور است که معیارهای غیر GAAP اطلاعات مفیدی را برای درک و ارزیابی عملکرد مستمر گروه فراهم می کند و بنابراین پیش بینی ها بر اساس غیر GAAP ارائه می شود. این تعدیل و حذف شامل استهلاک دارایی‌های نامشهود شناسایی‌شده در هنگام تحصیل، سایر تعدیل‌های PPA (تخصیص قیمت خرید) و جبران خسارت مبتنی بر سهام، و سایر هزینه‌ها و درآمدهای غیرمعمولی است که گروه مناسب می‌داند.

پیش بینی های تلفیقی برای شش ماه منتهی به 30 ژوئن 2024 با ترکیب پیش بینی های سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2024 با نتایج مالی برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2024 محاسبه می شود. پیش بینی های تلفیقی برای شش ماه منتهی به 30 ژوئن 2024 30 ژوئن 2023 با نرخ برابری 148 ین به دلار و 160 ین به یورو محاسبه شد.

به گزارش درآمد رنساس مراجعه کنیدRenesas نتایج مالی سه ماهه اول منتهی به 31 مارس 2024 را گزارش می دهد” برای جزئیات بیشتر در 25 آوریل 2024 صادر شد.

اظهارات مربوط به چشم‌انداز مالی گروه، صورت‌های آینده‌نگر است که شامل ریسک‌ها و عدم قطعیت‌ها می‌شود. شرکت پیشاپیش به شما هشدار می‌دهد که نتایج واقعی ممکن است به دلیل چندین عامل مهم از نظر مادی با اظهارات آینده‌نگر متفاوت باشد.

درباره شرکت Renesas Electronics Corporation

شرکت Renesas Electronics (TSE: 6723) در حال ایجاد آینده ای امن تر، هوشمندتر و پایدارتر است که در آن فناوری زندگی ما را آسان تر می کند. Renesas یک تامین کننده پیشرو در جهان میکروکنترلر، تخصص ما را در پردازش تعبیه شده، تامین آنالوگ، برق و اتصال برای ارائه راه حل های نیمه هادی کامل ترکیب می کند. این ترکیب‌های برنده زمان را برای بازار خودرو، صنعتی، زیرساخت‌ها و برنامه‌های کاربردی اینترنتی تسریع می‌کنند و میلیاردها دستگاه هوشمند متصل را قادر می‌سازند که نحوه کار و زندگی مردم را بهبود بخشند. در renesas.com بیشتر بیاموزید

. ما را در لینکدین، فیس بوک دنبال کنید، توییتریوتیوب و اینستاگرام.

(بیانیه های آینده نگر)

اظهارات در این بیانیه مطبوعاتی در مورد برنامه‌ها، استراتژی‌ها و چشم‌انداز مالی Renesas و شرکت‌های تابعه تلفیقی آن (مجموعاً “ما”) اظهاراتی آینده‌نگر هستند که شامل ریسک‌ها و عدم قطعیت‌ها می‌شوند. چنین اظهارات آینده نگر تضمینی توسط مدیریت برای عملکرد آینده نیست. در بسیاری از موارد، اما نه همه، ما از کلماتی مانند “هدف”، “پیش بینی”، “باور”، “ادامه دادن”، “تلاش”، “تخمین”، “انتظار”، “شروع”، “نیت”، ممکن است، «برنامه»، «پتانسیل»، «احتمال»، «پروژه»، «ریسک»، «جستجو»، «باید»، «هدف»، «هدف»، «اراده» و عبارات مشابه برای شناسایی عبارات احتمالی . همچنین می‌توانید با بحث درباره استراتژی، برنامه‌ها یا اهداف، اظهارات آینده‌نگر را شناسایی کنید. این بیانیه‌ها انتظارات آینده را مورد بحث قرار می‌دهند، استراتژی‌ها را تنظیم می‌کنند، حاوی پیش‌بینی‌هایی از نتایج عملیات یا شرایط مالی ما هستند، یا حاوی اطلاعات آینده‌نگر دیگری بر اساس انتظارات، مفروضات، تخمین‌ها و پیش‌بینی‌های فعلی ما در مورد تجارت و صنعت، استراتژی‌های تجاری آتی و محیط ما هستند. ، که در آینده در آن کار خواهیم کرد. ریسک‌های شناخته شده و ناشناخته، عدم قطعیت‌ها و سایر عوامل می‌توانند باعث شوند که نتایج، عملکرد یا دستاوردهای واقعی ما با موارد مندرج یا ضمنی در هر بیانیه آینده‌نگر متفاوت باشد، از جمله، اما نه محدود به، شرایط اقتصادی عمومی در بازارهای ما، که عمدتاً ژاپن، آمریکای شمالی، آسیا و اروپا؛ تقاضای بازار برای محصولات و خدمات و فشار قیمت گذاری رقابتی بر آنها؛ توانایی ادامه پذیرش برای محصولات و خدمات در این بازارهای بسیار رقابتی؛ و نوسانات نرخ ارز، به ویژه بین ین و دلار آمریکا. از جمله عوامل دیگر، رکود اقتصادی جهانی؛ بدتر شدن شرایط مالی در بازارهای جهانی یا بدتر شدن بازارهای سهام داخلی و خارجی می تواند باعث شود که نتایج واقعی با نتایج پیش بینی شده متفاوت باشد.

این بیانیه مطبوعاتی بر اساس شرایط اقتصادی، نظارتی، بازار و سایر شرایط از تاریخ این مقاله است. باید درک کرد که رویدادهای بعدی ممکن است بر اطلاعات موجود در این ارائه تأثیر بگذارد، که نه ما و نه مشاوران یا نمایندگان ما متعهد به به روز رسانی، اصلاح یا تأیید آن نیستیم.

مخاطب

تماس رسانه ای:

بخش ارتباطات شرکتی

+81 3-6773-3001

pr@renesas.com

ارتباط با سرمایه گذار:
دفتر VK

+81 3-6773-3002

ir@renesas.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.





Source link

دیدگاهتان را بنویسید