1899، LLC، قرارداد امتیازی برای فصل تابستان 2024 در ساحل ایستون منعقد کرده است.


نیوپورت، ریجون، 24 آوریل 2024 /PRNewswire/ — 1899، LLC (اکنون به عنوان گروه رستوران هریتیج فعالیت تجاری می کند) با خوشحالی اعلام می کند که در جلسه امشب شورای شهر نیوپورت، 1899 قرارداد امتیازی برای فصل تابستان 2024 اعطا شد. ایستون ساحل. 1899 یک شرکت رستوران و پذیرایی قابل اعتماد و چند وجهی است که در حال حاضر بر سه رستوران آجری در شهر نیوپورتناوگانی از کامیون های متحرک غذا و چرخ دستی های غذای سیار، و همچنین یک آشپزخانه سیار مواد غذایی پیشرفته.

از زمان افتتاح در سال 2017، 1899 به طور چشمگیری رشد کرده است، به طور متوسط ​​65 کارمند در طول سال، به بیش از 200 کارمند در طول فصل تابستان افزایش یافته است. همه 1899 کارمند، چه فصلی و چه در تمام طول سال، در بزرگتر زندگی می کنند شهرستان نیوپورت منطقه

«زمانی که بیش از دو سال پیش اعلام شد که شهر نیوپورت به دنبال راه حلی برای مسائل ساختاری هنر بود ایستون Beach Pavilions، 1899 و شرکای آن به شهر نزدیک شدند تا در جمع آوری بودجه خصوصی برای تعمیر، بازسازی و حفظ سازه های موجود کمک کنند. با این حال، پس از مطالعات امکان سنجی اضافی ارائه شده توسط شهر، مقامات شهری به این نتیجه رسیده اند که اکثر سازه ها و امکانات ساحلی باید تخریب و جایگزین شوند، از جمله مواردی که امتیاز ارائه می دهند. مثل بقیه نیوپورت جامعه، ما می دانستیم که از دست دادن این ساختمان ها و امکانات رفاهی چه تاثیری بر ساکنان شهر و گردشگران خواهد داشت. ما به استفاده از تمام منابع سال 1899 روی آوردیم تا پیشنهادی ارائه دهیم که نه تنها مزایای متنوعی را برای ساحل‌نشینان ارائه می‌دهد، بلکه بیشتر از سود حاصل از ناوگان کامیون‌های غذای سیار را نسبت به سایر پیشنهاد دهندگان با شهر تقسیم می‌کند. علاوه بر این، 1899 نیمکت، میز و سایر امکانات اضافی را برای شهر به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

این نه تنها یک سرمایه گذاری تجاری است، بلکه بازتابی از ارزش های اصلی شرکت ما برای سرمایه گذاری در جامعه محلی ما در جزیره Aquidneck است. نیوپورت اینجا جایی است که ما و کارمندانمان در تمام طول سال زندگی می‌کنند، جایی که فرزندان و نوه‌های ما در آن زندگی می‌کنند و به مدرسه می‌روند، و سلامت و رفاه آینده آن برای موفقیت ما مهم است. همانطور که در گذشته انجام داده ایم و خواهیم کرد، ما به دنبال هر فرصتی برای مشارکت در مشارکت های دولتی و خصوصی هستیم، همانطور که با شهر نیوپورتو بسیاری از موسسات خیریه محلی، از جمله اما نه محدود به Dr. مارتین لوتر کینگ جونیور

مرکز اجتماعی، مرکز سالمندان ادوارد کینگ هاوس، باشگاه دختران و پسران شهرستان نیوپورت، نیوپورت بیرون، دوستان نیوپورت اسکیت پارک، بیمارستان نیوپورت و دوچرخه نیوپورت.” نماینده 1899 گفت.

پلت فرم متنوع مهمان نوازی 1899 انعطاف پذیر است و برای رویدادهای عمومی و خصوصی در همه نوع و اندازه ها پذیرایی می کند و با بسیاری از سازمان ها از جمله همکاری می کند. شهر میدل تاون، رود آیلنددپارتمان پارک‌ها و تفریحات رود آیلند، تالار مشاهیر بین‌المللی تنیس، بنیاد جشنواره نیوپورت، ایستگاه باشگاه قایق‌رانی 12 متری نیوپورت، دانشگاه سالو رجیناموزه هنر نیوپورت، مدرسه روزانه سنت مایکل، بیمارستان نیوپورت، نانوایی مدال طلا و مسابقه اقیانوس.

در سال 2023، 1899 به عنوان صاحب امتیاز و پذیرایی برای مسابقه اقیانوس در نیوپورت، یکی از رویدادهای برتر ایالت، خدمت کرد. از طریق این تلاش، 1899 تجربه و دانش بی‌نظیری در عملیات پایدار به دست آورده است و اکنون این استانداردهای زیست‌محیطی را در بخش‌های رستوران، پذیرایی و تحویل غذا اعمال می‌کند. علاوه بر مسابقه Ocean Race، در سال 2023، 1899 میزبان مجموع 729 ایستگاه سیار کامیون غذا و کیترینگ آشپزخانه در رویدادهایی در نیوپورت، میدل تاون، پورتسموث، جیمزتاون، کینگستون شمالی، شرق گرینویچ، بریستول، مشیت و ایست پراویدنس، رود آیلند، فال ریور، ماساچوست و ووداستاک، کانکتیکاتچندتا را نام بردن.

به عنوان ساکنان نیوپورت1899 شرکا و کارمندان آن این را تشخیص می دهند ایستون ساحل و کلیف واک دو مورد از با ارزش ترین دارایی ها و نمایشگاه های شهر هستند. به منظور حمایت و ارتقاء بازدیدکنندگان نیوپورت تجربه، 1899 در تلاش است تا طیف گسترده ای از غذاهای ارائه شده را ایجاد کند و یک مقصد آشپزی در ایستون ساحل. برای دستیابی به این هدف، 1899 واقعاً مایل است با سایر فروشندگان کامیون مواد غذایی محلی همکاری کند تا عرضه غذای خود را افزایش دهد تا شامل اقلام شیرین و خوش طعمی شود که در منوی 1899 نیستند، مشروط بر اینکه این اپراتورها استانداردهای مورد نیاز و مورد انتظار را حفظ کرده و به آنها پایبند باشند. شهر نیوپورت.

سیسیاسیسیا مشاهده محتوای اصلی: https://www.prnewswire.com/news-releases/1899-llc-awarded-concessions-contract-for-2024-summer-season-at-eastons-beach-302126839.html

منبع گروه رستوران میراث

لینک به منبع

محتوا روابط عمومی Newswire. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید