شرکای رشد جهانی نیهون پیشنهادهای سهامداران خود را برای بررسی در AGM 2024 Toyo Suisan ارسال کرد


پیشنهادات شامل افزایش سود سهام، بازخرید 20 میلیارد ین سهم، اجرای برنامه جبران سهام مدیر و افشای هزینه سرمایه شرکت است.

مسائل ارائه سرمایه‌گذار که نشان می‌دهد چگونه تویو سوئیسان می‌تواند ارزش دارایی‌های Crown Jewel و موقعیت غبطه‌انگیز خود را در بازار به حداکثر برساند تا شکاف طولانی بین قیمت سهام و ارزش‌گذاری بلندمدت را کاهش دهد.

اعتقاد بر این است که این پیشنهادات مطابق با دستورالعمل های فعلی مقامات مالی و نظارتی ژاپن است

نیویورک و توکیو – (BUSINESS WIRE) – امروز، گروهی از سرمایه گذاران (“گروه سرمایه گذار”، “گروه” یا “ما”) به رهبری شرکت Nihon Global Growth Partners Management Inc. (“NHGGP”) اعلام کرده است که چهار پیشنهاد سهامدار (“پیشنهاد سهامداران”) را برای بررسی در مجمع عمومی آتی سهامداران Toyo Suisan Kaisha ارائه کرده است. (2875.T) (“Toyo Suisan” یا “Company”). NHGGP و گروه سرمایه گذاری روی هم تقریباً 3.8 درصد از سهام عادی تویو سوئیسان را در اختیار دارند.


NHGGP همچنین ارائه‌ای را برای سرمایه‌گذاران منتشر کرد که نشان می‌دهد چگونه پیشنهاد آنها می‌تواند به Toyo Suisan، که با نام تجاری Maruchan در مکزیک و ایالات متحده شناخته می‌شود، کمک کند تا شکاف بین قیمت تجاری خود و ارزش بلندمدت شرکت را کاهش دهد. شما می توانید ارائه را در اینجا تماشا کنید.

در این ارائه، NHGGP و گروه سرمایه‌گذار توضیح می‌دهند که تویو سوئیسان مجموعه‌ای از دارایی‌های استثنایی و موقعیتی رشک‌برانگیز در بازار برای کسب‌وکار نودل فوری دارد، اما این شرکت باید سیاست‌های تخصیص سرمایه و حاکمیت شرکتی خود را مدرن‌سازی کند تا به ارزش‌گذاری بالاتری دست یابد. با توجه به پتانسیل او این ارائه همچنین نشان داد که این شرکت می تواند ارزش قابل توجهی را با تمرکز بر کسب و کار اصلی رشته فرنگی فوری خود، فروش یا حذف تجارت سردخانه خود و خروج از مشاغل قدیمی مواد غذایی فرآوری شده و غذاهای دریایی، باز کند و به آن اجازه دهد تا به یک تولید کننده فوری نودل تبدیل شود. یک تثبیت کننده، در مقابل یک هدف برای ادغام.

NHGGP و گروه سرمایه گذار بر این باورند که با اقدامات مناسب، از جمله پذیرش پیشنهادات سهامداران، ارزش بازار تویو سویسان به ارزش سهام خود حداقل 17300 ین برای هر سهم نزدیک می شود، در مقابل قیمت معاملاتی فعلی 9281 ین است. برای اقدام در 24 آوریل 2024.

پیشنهادات سهامداران عبارتند از:

  1. افزایش نسبت پرداخت سود به 40 درصد – این باعث می شود که سود سهام شرکت با همتایان همخوانی بیشتری داشته باشد و افزایش افزایشی پیشنهادی فقط 1.9٪ از وجه نقد شرکت در دسامبر 2023 است.
  2. بازخرید 20 میلیارد ین از سهام شرکت – شرکت در 17 سال گذشته هیچ گونه بازخرید سهام قابل توجهی انجام نداده است و بازخرید سهام پیشنهادی تا دسامبر 2023 تنها 4.6 درصد از سرمایه سهام را تشکیل می دهد – به این معنی که به هیچ وجه بر سرمایه شرکت تأثیر نخواهد گذاشت.
  3. اجرای برنامه جبران سهام مدیریتی – در حال حاضر 85 درصد از پاداش مدیران بر اساس غیرعملکرد ثابت است، در حالی که این پیشنهاد خواستار آن است که 40 درصد از کل غرامت مبتنی بر عملکرد و نیمی از آن مبتنی بر سهم باشد – مطابق با استانداردهای بازار.
  4. هزینه سرمایه را آشکار کنید – این پیشنهاد در راستای دستورالعمل‌های بورس اوراق بهادار توکیو در خصوص افشای اطلاعات مربوط به هزینه سرمایه شرکت است و مبنایی برای بحث بین مدیریت و سهامداران در مورد منطق ادامه سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای قدیمی خواهد بود.

برایان دویل، مدیر عامل NHGGP، گفت:تویو سوئیسان در کسب و کار اصلی خود برتری دارد و دارایی‌های بزرگی است، به ویژه نودل‌های فوری آمریکای شمالی و سردخانه ژاپنی. ما به عنوان سرمایه گذاران بلندمدت با ده سال تجربه در بازار ژاپن، به پتانسیل قابل توجه این شرکت اعتقاد داریم. با این حال، از نظر ما، باید از نظر تخصیص سرمایه، بازده سهامداران و تمرکز استراتژیک به همتایان خود برسد تا اطمینان حاصل شود که جایگاه خود را به عنوان یک رهبر واقعی جهانی خواهد گرفت و از آن عقب نمانده است. ما معتقدیم که پیشنهادات ما به دستیابی به این هدف کمک خواهد کرد و به نفع همه سهامداران تویو سوئیسان، از جمله سهامداران، کارمندان و مصرف کنندگان خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر تعامل با شرکت و سایر سهامداران خود در آستانه مجمع عمومی هستیم.”

درباره NHGGP

Nihon Global Growth Partners Management Inc. (“NHGGP”) یک سرمایه گذار بلند مدت در شرکت های بورسی ژاپنی است که در بازارهای خارج از ژاپن به سرعت در حال رشد هستند. قبل از تأسیس NHGGP در سال 2018، مدیران آن از سال 2004 در مدیریت چندین صندوق سرمایه گذاری خصوصی در ژاپن مشارکت داشتند. تمام سرمایه گذاری های سهام خصوصی قبلی مدیران در شرکت های ژاپنی بوده است که بخش قابل توجهی از رشد آنها در بازارهای خارج از ژاپن بوده است. NHGGP وسایل نقلیه سرمایه گذاری خصوصی، از جمله NHGGP Japan Opportunities Fund LP را مدیریت می کند که در سال 2021 راه اندازی شد.

مخاطب

سوالات عمومی:
info@nhggp.com

پرسش های رسانه های ژاپنی:
شرکت مشاوره اشتون محدود

P+81 (0)3-5425-7220

nhggp@ashton.jp

سوالات رسانه های بین المللی:
شرکای Longacre Square

nhggp@longacresquare.com

لینک به منبع

محتوا – بیزینس وایر. سرفصل های رسانه امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا پیوندهای مرتبط با آن محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال درستی، مرتبط بودن یا کیفیت محتوا ندارد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید