برنان اوکانل، مدیر راه حل های داده آبی Optimal به عنوان ستاره در حال ظهور HousingWire 2024 معرفی شد.


پلانو، تگزاس، 24 آوریل 2024 (SEND2PRESS NEWWIRE) – Optimal Blue امروز اعلام کرد که برنان اوکانل، مدیر راه حل های داده، با جایزه HousingWire Rising Stars 2024 مفتخر شده است، برنامه جایزه ای که رهبران نوظهور در املاک و مستغلات را به رسمیت می شناسد. و صنعت وام مسکن، که رشد سریع شغلی و توانایی رهبری را نشان داده اند و در سنین زیر 40 سال به نقاط عطف قابل توجهی رسیده اند.

Optimal Blue برنان اوکانل به عنوان مدیر راه حل های داده معرفی شدOptimal Blue برنان اوکانل به عنوان مدیر راه حل های داده معرفی شد
شرح تصویر: برنان اوکانل، مدیر راه حل های داده.

اسکات اسمیت، مدیرعامل آپتیمال بلو موقت گفت: «ما به موفقیت‌های برنان و به رسمیت شناختن او به‌عنوان یک ستاره در حال ظهور در سال 2024 افتخار می‌کنیم. «برنان هر روز به اطرافیان خود الهام می‌بخشد که می‌خواهد داده‌های غنی Optimal Blue را با مشتریان ما و فراتر از آن به اشتراک بگذارد. این تعهد شرکت ما برای توسعه یک صنعت مسکن رقابتی، آگاهانه و موفق تر را تجسم می دهد و به طور مستقیم از آن حمایت می کند.”

O’Connell در سال 2019 به Optimal Blue پیوست و وظیفه ساخت مجموعه داده های این شرکت را برای بازارهای جدید داشت. از آن زمان، پروفایل مشتریان خود را گسترش داده است تا شامل نهادهای دولتی، صندوق های تامینی، دانشگاه ها، اتاق های فکر و موسسات تحقیقاتی شود.

امروزه، O’Connell استراتژی Optimal Blue، توسعه کسب و کار و فروش را در تمامی محصولات داده، از جمله قیمت‌گذاری رقابتی وام، فعالیت‌های مبدأ، و پوشش ریسک و تجارت، رهبری می‌کند. او همچنین به عنوان مشاور مشتریان Optimal Blue که در حال توسعه قابلیت های تجزیه و تحلیل خود با استفاده از داده Optimal Blue هستند، عمل می کند.

برجسته ترین رهبران در زمان بحران شکل می گیرند. کلایتون کالینز، مدیر عامل اچ دبلیو مدیا، گفت: همانطور که صنعت مسکن به سمت محیطی با نرخ بالاتر حرکت می کند، بسیاری از رهبران جدید ظهور کرده اند تا شرکت ها، تیم ها و مشتریان خود را به آینده ای موفق تر و امیدوارکننده راهنمایی کنند. “HousingWire از طریق Rising Stars این رهبرانی را شناسایی کرده است که با ویژگی های رهبری و ایده های نوآورانه خود نشان خود را می گذارند. آینده متفاوت به نظر خواهد رسید و من مطمئن هستم که این ستاره های در حال ظهور نقش مهمی در توسعه بیشتر مسکن ایفا خواهند کرد.”

کمیته انتخاب HousingWire ستاره‌های در حال ظهور امسال را بر اساس دستاوردهای حرفه‌ای آنها در سازمان‌هایشان، مشارکت در اقتصاد کلی مسکن، گسترش جامعه، تأثیر مشتری و موفقیت شخصی انتخاب کرد. لیست کامل برندگان جایزه HW Rising Stars 2024 را می توانید در وب سایت HousingWire مشاهده کنید.

درباره Optimal Blue

Optimal Blue رهبر بازار در فناوری بازاریابی وام مسکن ثانویه است. این شرکت از طریق پلتفرم Marketplace، داده های عملی و ارتباطات با ارائه دهندگان فناوری، تراکنش بین شرکت کنندگان در بازار وام مسکن را تسهیل می کند. این پلتفرم تعدادی از ویژگی‌ها را برای مبتکران و سرمایه‌گذاران پشتیبانی می‌کند تا فرآیندهای اصلی مرتبط با محصول، قیمت‌گذاری و واجد شرایط بودن، تجزیه و تحلیل پوشش ریسک، ارزیابی MSR، تجارت اعتبار، انطباق با رسانه‌های اجتماعی و نظارت طرف مقابل را خودکار و ساده‌سازی کنند. محصولات ممتاز این شرکت توسط 68 درصد از 500 وام دهنده برتر وام مسکن در ایالات متحده استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اتوماسیون بازاریابی ثانویه Optimal Blue، به OptimalBlue.com مراجعه کنید.

###
تماس فقط برای رسانه ها:
(نه برای چاپ یا آنلاین)
از جان سگد
عمق برای آبی بهینه
johnna@depthpr.com
404.798.1155

منبع خبر: آبی بهینه



Source link

دیدگاهتان را بنویسید